![]() |
Søtningsstoff
Ja, da er det flere spørsmål fra denne kanten...;)
Natreen, Splenda, Stevia, sukrin...finnes det flere varianter? Hvilke er bra og hvilke er ikke så bra? Og hvorfor? |
Sv: Søtningsstoff
...ingen kommentarer...?:confused:
|
Det er en masse tråder om dett, så man forventer vel at du kan søke litt selv!;)
Du kan jo begynne med denne tråden!:) Ellers dukker det gjerne opp liknende tråder nederst på siden når du poster en ny tråd! |
Ja, det ligger mye rundt omkring, men da gjerne i tilknytning til en viss rett/oppskrift.
Kunne tenkt meg en tråd som gikk bare på dette! Har ikke sett det du nevnte nederst under ny tråd...? Skal følge med på det...:ja: Skal titte på linken du ga meg. |
Sitat:
Under alle tråder vil du finne andre tråder som har noen av de samme nøkkelordene.:) |
scroll heeelt ned til bunn av siden. Der ligger det 5 tråder om søtstoff :ja:
:) |
;)Ja, der så jeg det!!
Hadde aldri tenkt på scrolle videre nedover når jeg har fått lest det jeg skulle... |
|
Med 99g karber!!!!:eek::eek::eek::eek:
Nei, det passer seg nok ikke på lavkarbo! Vi skal jo ikke spise frukt en gang for å unngå fruktosen! Brukte det før jeg begynte med lavkarbo/ketolyse fordi jeg har dia2. Helt greit, lissom!;) |
Fruktose er jo fruktsukker, og like ille som sukker :ja:
Er tråder hvor dette er diskutert før :ja: |
Sitat:
|
Jeg kjøpte inn allt mulig slik når jeg begynte ;) Og kasta etterhvert jeg fant ut at det ikke kunne brukes :lol:
|
Fruktose har liten påvirkning på blodsukkeret. Det kan brukes på lavkarbo ala Fedon, men ikke på f.eks. ketolyse og Atkins.
|
Sitat:
|
Fordi det er for mye karber :ja: På ketolyse bl.a så er det karbene vi teller :ja:
|
Ok :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07. |