![]() |
Ketolysehandlekurv
Var i butikken i stad, og handlekurven må jo ha vært skikkelig lavkarbo: :lol:
Omega 3 brød (ikke til meg altså, men en del av lavkarboiseringen av resten av familien) Grevens skogsbærcider Seterrømme Kremfløte Entrecote Peppes pizzasaus Peppes pepperoni Skyr bringebær Sjampinjong Dansk salami Kokt skinke Jacobs Chorizo Oregano Før hadde handlekurven en fredag kveld sett sånn ut: Grandiosa Rislunsj Ostepop Sjokolade Smågodt |
Sv: Ketolysehandlekurv
Forandring det ja, hehe..
Grevens skogsbærcider, er det noe drikkendes uten karbo? |
Ja, den var veldig god. Jeg har snart tømt hele. :D
|
Da må jeg kikke etter den i morra. Takk for tipset. :)
|
Bare hyggelig. :) Jeg fant den på Ica Maxi.
|
:)
Ja, det er morsomt å sammenligne hva man handler nå og før. Jeg har faktisk mistet lysten på godteri, og går lett forbi disse hylle nå. Mens før sto jeg å hamstret... :P Til og med godteriskapet til ungene, har blitt så stort nå at vi har mer enn nok fram til jul. Jeg handlet godteri som før til å begynne med, og det har samlet seg i skapet. For jeg spiser jo det ikke mer... hihi |
Hehe, vi har også masse godteri i skapet. Barna spiser mindre her også.
Jeg har heller ikke lyst på godteri lenger. Var på kino på torsdag og hadde med meg bringebærfromasj og en pose IFA. Fromasjen glir alltid ned, men IFAen puttet jeg mest i meg for å putte i meg noe - ikke fordi jeg hadde lyst på. Det samme med en halv sukkerfri sjokolade i går. Deilig å kunne ha godteri liggende, uten å føle det forferdelige suget. |
Sukkerfri sjokolade?? Hæ? Eksisterer det?
|
Sitat:
Mange typer å velge mellom, den største likheten er at de gir mageknip og andre mageproblemer om man spiser for mye!:eek: |
jammen, uten karbo asså??
Hva heter de da? |
Sitat:
Googler du sukkerfri sjokolade får du tusenvis av treff! Prøv, davel!;) |
Jeg spiste nesten en halv med hasselnøtt fra Sukkerfritt, og la meg før jeg rakk å få vondt i magen. :knegg:
|
Snappa med meg en liten er fra helsekosten nå, Cavalier, Dark, sukkerfri.
Men det er jo Kcal: 425 Prot, 5,1 Karber, 42,9 (of which polyols: 38,7g, of which sugars: 1g (of which lactose. 0g) Fett: 32g Så står det med smått: For Carb-conscious dieters: Total carbohydratesg 19g - polyos 17g = 2g Net Carbs pr. bar. (min sjokoladebar er på 44g) Vil det si jeg skal trekke ifra "polyos og sugars"??? At det stemmer med bare 2 karber i den jeg har kjøpt?? |
Jepp, det stemmer. Sukkeralkoholer trekkes fra.
|
Dæsken.. At jeg ikke kjøpte maaaaange fler, nå er det stengt! http://img15.imageshack.us/img15/8241/20432862.gif
Turte ikke tro på at det var sant. Filler'n!! |
Ååå så gooood!! http://img38.imageshack.us/img38/9476/78993345.gif har ikke smakt lade siden august!
|
:humre: Like greit å unngå det, for å komme unna uvanen. Og jeg får som regel så vondt i magen av det, at det er grunn nok til å la det være.
Men en sjelden gang er det greit å ha litt sjokolade å knaske på altså. |
Det er jo lørdag i dag. ;) Har egentlig ikke savnet lade, men villle bare smake.ehh..
Skulle egentlig ha proteinpulver, men de hadde bare svære dunker.. |
Handlekurven din før- og etter lavkarbo kan sammenlignes med et oppussingprosjekt; førbildene er skikkelig ille mens nåbildene er helt fantastiske! :D
|
:D Og nå skal entrecoten snart putre i stekepanna.
|
Jeg har visst lite karber i dag, så nå koser jeg med en tuborg LITE.. ;)
|
Viclin: Hvor mange karber er det i skogsbærcideren?? Tørst :D
|
0,6 g kh pr 100 gram, og det er halvlitersboks. :D
|
Å kjære vene.... kan ikke vente til butikken åpner i morgen tidlig! Sikkert pga av at det er bær som er brukt det da.. at det er så få karber... mannen min har en pære variant i skapet og den er det 9 karber i..
Tusen takk for svar :) |
Bare hyggelig. :neie: Den var god også, bedre enn eple og pære syns jeg.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30. |