![]() |
Føler meg ikke overvektig lenger
Jeg har gått ned så jeg er halvvegs:D iforhold til målet mitt.
Men nå må jeg bare si at jeg begynner å bli veldig fornøyd med kroppen min. Målet var ca 15 kg ned, men nå ser jeg på meg selv som tynn. Har gått ned 2-3 klesstørrelser, og jeg tror nok ikke jeg skal klage. Nå har jeg nok en del rundt mage og lår som kanskje kan vekk, men føler ikke det plager meg lenger. Det er så rart, for jeg føler meg nesten tynnere nå enn jeg var før jeg begynte å legge på meg. Jeg ønsker å fortsette å leve lavkarbo. For dette er utrolig overbevisende og bra. Og sånn sett så ønsker jeg jo litt mer ned i vekt, men det bekymrer meg ikke lenger - sikkert fordi nå har jeg funnet kostholdet som passser for meg, og som jeg ser at kroppen reagerer positivt på. Bortsett fra jeg er supertrøtt hele tiden da:rolleyes: Men hvordan er det med "utskeielser"? Har egentlig vært veldig flink (syns jeg selv da), og ikke sprukket noe nevneverdig disse ukene. Litt småtteri bare. Mange sier til meg: "Det kan jo ikke være så farlig bare med det ene brødet, et eple eller en sjokolade - eller pasta for den skyld". Men jeg har vært konsekvent, fordi jeg er redd at hvis jeg unner meg noe, og så går det bra, så tenker jeg at det var jo ikke så ille - og så blir det oftere og oftere utskeielser, og så bare baller det på seg med karbomat igjen. Men hvis jeg nå feks tar en kveld med popkorn og film. (Noe av det jeg savner mest er popkorn, selv om jeg spiste det forholdsvis sjelden før også). Men popkorn og film har vært for meg helt super avslutning på en stressende uke. Hva om jeg gjør en sånn utskeielse? Det er over 50 karbs pr 100 g, så det er jo ILLE!! Noen som skjønner hva jeg egentlig spør om:p? |
Sv: Føler meg ikke overvektig lenger
det er en tråd som heter «fakta om utskeielser»
:) |
:heia: Flink du!!!!
|
Sitat:
|
Om du "bare" skal leve lavkarbo og ikke være i ketose, er ikke en sjelden dag innimellom med for mange karber noen katastrofe!
Og du, 100g ferdig poppet popkorn er utrolig mye popcorn!;) |
Så DEILIG for deg, at du føler at du er sånn som du ønsker å være!! Gratulerer med det :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08. |