![]() |
Hvordan får jeg endret
det feltet der det står filosofi?
|
Sv: Hvordan får jeg endret
Trykk på kontrollpanel (øverst til venstre her) og deretter på "Endre dine detaljer" som ligger øverst i menyene på venstre side under kontrollpanel. :)
|
Takk :) Kan du svare meg på oppskrift på osteknekkebrød og?
|
Ferdig skivet ost(gjerne Kavli sine) legges på en tallerken med bakepapir. Settes i mikroen 3- 31/2 min på full effekt!
Legges på rist til kalde og oppbevares i en lukket boks på benken/skapet! Holder seg leeenge! |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg prøvde med sånn hardplast tallerken og den sprakk etter andre runde. Har to litt flate, som jeg bruker annenhver gang, så de ikke blir så varme! Er det for høye kanter, renner osten utover. Om de smelter i hverandre, klipper jeg dem opp før jeg legger dem på risten. Venter du, blir de for sprø og knekker bare i stykker! |
Jeg bruker også 3 min. på 4 kavli-skiver, men så i en annen tråd at noen bruker bare 2 min. (micro-ovn med høyere wattstyrke enn min, hennes var 1000 w, min 750). Så man må prøve seg litt fram. Det kan også variere mellom ulike typer ost, selv innen kavli sine. Så følg med, sjekk de gjerne etter 2 min. og se om de trenger litt mer tid.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Takk! :)