Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Nybegynner- november (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29546)

m.f 24-11-09 23:29

Nybegynner- november
 
:D:) hei alle!
Begynner ketolysekuren i morgen. Boken er lest- stix'ene kjøpt inn o g vitaminer & minraler er underveis. Har ikke de største forventninger - men skal gi 100 % - og da burde dette gi resultater dersom det er så bra som alle sier? Har stagnert de siste 2 år, har nå 15 kilo å miste. Er spent på om resultatet. Dele erfaringer?
- håper på svar!:)

Dietta 24-11-09 23:35

Sv: nybegynner- november
 
Vil bare ønske deg lykke til :D

aatinka 25-11-09 08:25

Sv: Nybegynner- november
 
Hei!

Jeg er også ny her, begynte på Ketolysekuren i forrige uke selv om boka og vitaminene kom først i går :p

Regn med å være litt "ør" i begynnelsen, men når grammene og kiloene(!) raser av så holder man ut litt ørhet :D

Jeg hadde også relativ plagsom hodepine de første dagene, men det ga seg heldigvis etter et par dager.

Lykke til!

Linda Kristin 25-11-09 09:02

Sv: Nybegynner- november
 
Hei og velkommen til ketolysekuren.

Jeg har gått på ketolyse i litt over 3 uker og har nå - 5 kg. Var litt skeptisk i begynnelsen, tanken på fett som største næringskilde var ikke normalt for meg, men nå ser jeg at det faktisk fungerer.

Vi har en november tråd her inne som man kan henge seg på. Her har vi samlet mange som startet i november og legger inn veiing og annet som vi finner interessant.

Lykke til:D

Mvh Linda

m.f 25-11-09 10:36

Sv: Nybegynner- november
 
Så mange svar- så morro! :D
Merker at jeg faktisk ikke er så sulten som jeg trodde jeg skulle bli.. Nå skal jeg ut å kjøpe badevekt - og lage en sånn vektprofil sak :)

Linda Kristin 25-11-09 12:03

Sv: Nybegynner- november
 
Så flott at du skaffer deg vekt. Før start er det lurt å ta alle vitale mål med målebånd også. Slik kan man se om man går ned i cm i tillegg.
Jeg er faktisk litt avhengig av vekta til tross for at jeg prøver å holde meg til veiing en gang i uka. Har ikke greid det i det siste og veier nesten hver dag.:o

Ønsker deg lykke til videre. :D

Mvh Linda

Mimou 27-11-13 18:29

Sv: Nybegynner- november
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av m.f (Innlegg 799824)
Så mange svar- så morro! :D
Merker at jeg faktisk ikke er så sulten som jeg trodde jeg skulle bli.. Nå skal jeg ut å kjøpe badevekt - og lage en sånn vektprofil sak :)


Du er jo godt i gang! Jeg har kastet meg inn i dette, men har ikke bok eller noe.... Ser jo at jeg må kjøpe meg en vekt også, man vil jo se resultatene i tall :D

I morgen er det på biblioteket og finne bok, skrive opp oppskrifter og handle mer mat, og etterhvert stix.

Lykke til!

thessis 27-11-13 20:19

Sv: Nybegynner- november
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mimou (Innlegg 1468234)
Du er jo godt i gang! Jeg har kastet meg inn i dette, men har ikke bok eller noe.... Ser jo at jeg må kjøpe meg en vekt også, man vil jo se resultatene i tall :D

I morgen er det på biblioteket og finne bok, skrive opp oppskrifter og handle mer mat, og etterhvert stix.

Lykke til!


.....sjekk årstall...... ;)

Mimou 27-11-13 21:46

Sv: Nybegynner- november
 
:flau: Liiiiitt ivrig her ja.....


Sitat:

Opprinnelig lagt inn av thessis (Innlegg 1468238)
.....sjekk årstall...... ;)



Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no