![]() |
Går ikke ned! Hvor lang tid tar det?
Nå har jeg levd på ketolyse i fem dager og jeg har ikke gått ned et gram, heller gått litt opp. Begynner å bli redd for alt dette fettet? Kan man virkelig spise ubegrenset? Jeg trenger å se at det skjer noe for å få litt motivasjon. :) Kan det ta litt tid før vekttapet kommer?
|
Sv: Går ikke ned! Hvor lang tid tar det?
Sitat:
Har du lest deg skikkelig opp på den retningen du følger ? Ser du har Atkins/lchf som kostholdsretning, men at du skriver at du har levd på Ketolyse ? Det er jo forskjell på disse 3, bla i ant karber pr dag. Vil virkelig anbefale deg å finne èn retning, sette deg skikkelig inn i den og følge den ganske slavisk til det sitter mer i fingrene mtp veien av mat, antall karber osv. Kan du ikke skrive opp hva ca din dagsmeny er så er det litt enklere å gi råd :) |
Sv: Går ikke ned! Hvor lang tid tar det?
Det er for tidleg å få hetta etter berre 5 dagar. Det tek litt tid før kroppen innser at ting er i endring. Slapp av, nyt maten du et, og ikkje stress! Det kan så definitivt ta litt tid før du ser vekttap. Sidan du no er såpass ny i gamet, så ta mål med måleband, og skriv ned. Eg merkar sjølv meir på kroppsfasongen enn vekta.
Ikkje gi opp! :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28. |