![]() |
nytt spørsmål hehe
når jeg har stått stille i 2.5 mnd lurer jeg på om jeg burde prøve å få i meg minimalt med karbo , har prøvd alt nå men ingen ting fungerer hvor lite karbo er forsvarlig å gå ned til jeg får i meg ca 15 pr dag nå :o:o:o
|
Sv: nytt spørsmål hehe
Det er lettere og hjelpe deg om du skriver litt om hva det er du spiser, hvor mye du veier og hvor lenge du har holdt på :)
|
Sitat:
|
Hvilken filosofi følger du? Og det som hjalp meg, var og spise mere, og mere fett.
Blir du virkelig mett med bare 2 egg i en omelett? :eek: Light brus påvirker noooeen, ikke meg heldig vis, så jeg drikker også for mye.. men. ført prøv og øke fettet. Det er bra du eter cocosa. Etter det kansje du skulle prøve og kutte slikt som light i en periode? rømme, melkeprodukter er fint og prøve en periode uten også. Bare for og være sikker. |
Sitat:
|
Sitat:
Du spiser deg mett til hvert måltid og spiser når du er sulten? Drikker du 2-3 litar vann daglig? Det står tips i boka når det gjelder manglende vektnedgang :ja: :) |
Sitat:
får prøve å legge meg under 10 karbo i 2 uker kanskje det løsner,:o |
Ja, det kan indikere på for lite fett i maten når du blir så fort sulten igjen.
Oljer og smør er fint å bruke ekstra av på maten, til steking osv Min fingerregel; når du mener det er nok smør, hiv på en liten kladd til :ja: Et par ss ekstra olje på salaten.... :) |
Meierismør kan du bruke, samt Cocosa som kjøpes på helsekost. Om du spiser feks nakkekoteletter, flesk, ribbe, laks etc vil du også få i deg en del fett. Egg er det bra fett i så det er (nesten) bare å dytte innpå ;) Majones er greit, enda bedre om du lager den selv.
Cocosa er knallgodt i kaffe eller frukt-te :D Et annet tips er å lage ostekjeks i microen, (litt tyke osteskiver legges på bakepapir og kjøres på full varme i ca 2 min), skjære gode smørskiver og spise med godt pålegg. Om du søker litt i oppskriftdelen her vil du finne mange gode tips som gjør at du kan kutte ned på fløten og rømme :) Lykke til ! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51. |