![]() |
Saft uten sukker eller aspartam?
Eg kutta pepsi-max tvert då eg byrja på ketolyse, og gikk over til saft. Det har gått over all forventning, men no leiter eg etter saft uten sukker eller aspertam. Finnast det lett tilgjengelig?
|
Sv: saft
Sukkerfri saft er ofte søta med aspartam eller splenda og er i så måte like ille som pepsi max.
Saft evt helt uten sukker vil inneholde en god del karber om den er laga på ekte bær/frukt. |
Sitat:
Sitat:
Er det mulig å lage saft sjølv med bær og sukrin f.eks? Eg har aldri laga saft, så er veldig ukjent med korleis ting fungerer, har heller aldri brukt sukrin for den del... Eg drikk verken kaffe eller te (eller brus!), og eg klarer ikkje 2-3 liter med vatten for dagen. :[ Og vatten med sitronskive osv er berre vondt. Eg får leite litt meir, det dukker nok opp noko. :) |
0 karbohydrater i saften som heter fun light, søtstoffer ja, men 0 karb. Drikker ikke saft selv, men farris, vann og desverre lett brus.
|
Sitat:
Det ser ut til at sukrin i saft ikkje er så ideellt... Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Mmm.. kanskje vatten med mynte? Høyrest godt ut, mynte er jo digg! Kan prøve det i allefall. :) Lerum utan tilsett sukker har forøvrig 2,9 karber (derav 2,6 sukkerarter) per 100 gram ferdig saft... så den er litt utelukka. |
Sitat:
|
Sv: Saft uten sukker eller aspartam?
Kald urtete? Kald nypete er neeesten som saft.
|
Ernæringsterapeuten som sendte meg på LCHF sa at sukralose er fy-fy.
Var vel ikke pga karber, for det er det vel ikke så mye av? Men skal spørre igjen :) Lurer selv på dette, fordi jeg liker ikke vann, rett og slett :p |
Kanskje eg bare skal lese denne neste gang jeg får lyst på noe søtt.... http://www.nyhetsspeilet.no/2009/06/...ghtproduktene/
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45. |