![]() |
Er det de engelske eller amerikanske Atkins-produktene som kommer?
Noen sier det er de "engelske variantene" av Atkins, men de er jo helt like utenpå, det er jo Atkins-merket?? Jeg trodde de hadde "copyright"? Jeg skjønner ikke helt dette... :confused:
|
De engelske er EU tilpasset, og det er nok disse som kommer her. :snill:
Og for min mage utgjør det en enorm forskjell... desverre... :( |
Så det ER Atkins-merket, men de er bare tilpasset EU? Hva vil det si? Hva er forskjellen?
|
Forskjellen er regelverk for næringsmiddelproduksjon. ;)
Og for min del betyr det at de engelske gir meg en sur, seig mage - mens den amerikanske er helt ok. |
grattis med ditt innlegg nr. 2500 HP! :)
|
Sitat:
Prisen inkluderer royalties til Atkins, mens i Norge er det Midelfart som står for produksjon og markedsføring. ;) |
Sitat:
|
Nå sitter jeg med Norske (Danske&Svenske) atkinsprodukter i hånden, og der står følgende:
Produsert i Nederland for Atkins Nutrtionals (United Kingdom) Ltd. ;) Så det er de britiske produktene, og ikke de amerikaske som nå selges i norge. :) |
Så dumt da.... Det blir jo litt feil, siden det er sånn forskjell på næringsinnholdet. At mange blir dårlige av de britiske. :eek: Jaja jeg ble iallefall ikke dårlig, heldigvis. Men det er helt utrolig dumt...
|
Også er ikke disse vitamin- og mineralberiket... Det er de amerikanske Advantage Barene.
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06. |