![]() |
Ny her inne og har noen spørsmål
hei hei. Har lest masse nå å bestemt meg for ta opp kampen mot kiloene.. synes lavkarbo /ketolyse høres kjempe bra ut.. men har ett spm som e håpa nånn kan svar på.. disse vitaminene/tillskuddene mann anbefales å ta hvor kjøper dere dem. (Magnesium,krom og selen)På helsekost eller på nette:confused:
kommer sikkert med masse spm etterhvert også. kjenner at jeg gleder meg til å komme igang med dette:) har prøvd masse tidligere men det har aldri gått bra. Har bestandig vært sulten og sprukket. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen:) kom gjerne med noen gode tips som jeg kan ta med meg på veien mot ett slankere liv:) |
Sv: Ny her inne og har noen spørsmål
HEi.
Er det ketolysekuren du vil starte på? Da anbefaler jeg å kjøpe vitaminene som hører til kuren. Enten på www.ketolyse.no eller på utvalgte Meny-butikker. Forhandlerliste finner du også på den linken :) Og jeg anbefaler deg å kjøpe boka, eller låne på bibilioteket. Den er ei veldig god rettesnor :ja: Der står det om filosofien, hvilke "regler" som gjelder. Masse tips og råd. Lykke til :heia: |
Sv: Ny her inne og har noen spørsmål
jepp er ketolyse kuren jeg har tenkt på:) ska bestille dem med en gang:) takk for tipset:)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43. |