![]() |
Celina vil gjøre oss sjoko-slanke
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102182
Herreguuud hvilken teit overskrift er det der?? :dåne: Nå har media klart å vinkle noe positivt til noe negativt igjen!! Nå skal Celina "sjoko-slanke" oss. :eek: Det er altså ikke positivt at det kommer et godt alternativ til boller og wienerbrød. Neida! Sitat:
Akkurat som om Atkins anbefaler oss å kutte ut grønnsaker og evt frukt og bare spise advantage-bars?? Nå er det f*** meg nok!! Unnskyld språkbruken, men jeg er så LEI av at media fremstiller ting på denne måten, altså HELT FEIL!!!!!! |
Ja det er feil måte å fremstille Atkins. Vi lever jo ikke bare på de produktene :rolleyes:
|
Bjorneboe har jo et godt poeng da... :snill: Selv om hun enda ikke helt har fått med seg hvordan kroppen fungerer... ;)
Advantage-baren er å blir en veldig bra erstatter for Snickers, Mars, Japp og andre "Sports" og energi-sjokolader for oss sprekinger. :rolleyes: |
risterpåhodetogeroppgitt.........
|
Sitat:
Det er jo det jeg og mener, men media har jo fremstilt det slik at vi på Atkins eller lavkarbo kun skal spise slike produkter istedetfor grønnsaker og frukt. :snill: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07. |