![]() |
Pause!?
Hei!
Har nå gått på ketolysekuren siden 7 september og tatt av 21.2 kg (WEEEEEEEEE). :) Det står jo i boka at man bør ta en pause etter 6 mnd på kuren, kan noen forklare meg hvorfor man må ta denne pausen? Har liksom ikke lyst å ha pause når det går så fint, også leser man jo om de som har vanskelig for å komme i ketose igjen etter pause osv. Håper på svar ;) |
Sv: Pause!?
Du trenger ikke å ta pause. Det er n0e T0rkil må si siden han er lege. Det er flere her s0m har spist ket0gent i mange år.
Ellers: Gratulerer med 0ver 20kg mistet! |
Leste et sted at man burde får sjekket nyrer o.l når man har gått på ketolyse i 3 mnd?!
Vet ikke om det er noe i det - men jeg kommer nok til å sjekke at alt er helt i orden om jeg ikke har nådd vekta jeg vil være innen 3 mnd (har 10 kg som skal vekk). Jeg har da ikke vært hos legen FØR jeg begynte på kuren - men om man har det, så er det vel ikke sånn veldig viktig... |
Tusen takk for svar.
lurer på en ting til jeg, ser mange bruker splenda som søtningsmiddel..... er det stor forskjell på det og feks canderell. Kanskje det er mindre karber i splendaen eller? har prøvd natreen også men den hadde en stygg ettersmak syns jeg. |
Føler du deg vel og det går samme vei, så ser jeg ingen grunn til å ta pause, men spør Torkild på Ketolyse.no eller her inne.Lag en tråd...han kommer innom fra tid til annet.
Er du usikker så kan du jo ta en legesjekk. Godt jobba...lykke til videre:klem: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37. |