![]() |
Selvdisiplin
Noen som vet hvor man kan få tak i selvdisiplin?? :confused:
Den må vare leeeenge. Helst lettervervet.... :o OG lettbrukelig..Og den MÅ virke med EN gang. :p |
Sv: Selvdisiplin.
Sitat:
|
Sv: Selvdisiplin.
Sitat:
|
Sv: Selvdisiplin
Gi bud på qxl! Der kan du gjøre mange kupp. Eller var det netthandel.no
Nei, det med selvdisiplin er ikke så enkelt av og til. Men jeg innbiller meg at man må virkelig ville noe for at disiplinen skal være der. Det er i hvertfall min erfaring. |
.. og dessuten steg for steg. Så blir ikke forandringene så radikale og uvante!
Har dessverre ikke noe selvdisiplin til overs. ;) |
Fikk min helt gratis :D
Av min mor fikk jeg følgende oppskrift, som jeg må blande og innta 3 ganger hver dag; 2 deler stahet 1 del egoisme 1 del selvinnsikt 1 klype oppofrelse Bland alle ingrediensene, og innta dem i løpet av dagen. Jeg inntar en dose før kl 9, nr 2 mellom 11 og 12 og den siste ca 2 timer etter middag. :visemuskl |
Hvis du finner ut hvor man får tak i det, så si i fra, for her i leier'n har vi forsvinnende lite av den sorten:eek:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Hadde det ikke vært for at jeg allerede har gitt bort min kunne du fått av meg assa!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ser vi har ulik oppskrift. Her er min:
50% oppofrelse/forsakelse 10% ego 40% selvinnsikt Stahet og konkuranseinnstinkt var slutt da jeg sto i køen. |
Sitat:
|
Sitat:
Nå lurer jeg på om du vil dele med oss hvorfor du inntar dosene på akkurat de tidene du skrev? |
Sitat:
|
Sitat:
Mine 2 vanskeligste tidspunkt på dagen er 2-3 timer etter lunsj og middag. Jeg skal ta mine doser da!!!!!! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
PS! stahet kan være litt vanskelig å fordøye, men hvis du svelger den ned med litt tålmodighet så bør det gå greit :p |
Sitat:
Sambo skriver lister og jeg ser at han bare biter opp ermene sammen med tennene og gyver løs på brettinga! Og han får gjort saker og ting! :heia: |
Sitat:
|
Jeg måtte bruke en stooor porsjon med selvstyrke i går kveld! hadde bakt hveteboller til ungene tidligere på dagen, for det er sånn som mødre må gjøre av og til selv om en går på lav-karbo :-) og gjett hvem som fikk sinnsykt lyst på hvetebolle med smør og syltetøy..eller med brunost..eller hva som helst egentlig.. Men smakte jeg ?? niks!! var veldig flink jente ;-)
|
Sitat:
|
Sitat:
:heia: :heia: :heia: |
Jeg har allerede begynt å tenke på fastelavn. Nybakte hveteboller med krem, syltetøy OG en skive marsipan. DET kan bli litt mer enn min sviktende seldisiplin kan klare å holde ut. Men til mitt forsvar, jeg har både vært på kakao og bollebesøk hos en venninne og holdt meg skinnet, og bakt boller hjemme uten å smake, så litt måteholdenhet klarer jo jeg å utvise også...
Men det var den staheta...den hadde jeg trengt en dose eller to av! For jeg er beslutningsdyktig som få! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01. |