![]() |
Lavkarbobrød hos bakeren?
Mannen min spurte på det bakeriet vi bruker fast om de hadde lavkarbobrød. Og JA! Det hadde de!!:D Men de selger de kun hver onsdag, i og med at etterspørselen ikke er så stor. Så nå er 2 brød bestillt og jeg gleder meg som en unge til onsdagen!!
Noen som har spist slike brød før forresten? Er de gode? Og hvor mange karbo er det egentlig i slike brød. Jeg skal høre selv til onsdagen altså.. men er såååå nysgjerrig og ville helst visst alt dette igår:o |
Sv: Lavkarbobrød hos bakeren??
å hvor i landet ligger den bakeren
vet jo rema selger lavkarbobrød , ca 5 karbo i hver skive ,det er Fedon Lindberg sitt brød venter i spenning til onsdag :D |
Sv: Lavkarbobrød hos bakeren??
Jeg ville deffinitivt krevd en fullstendig innholdsfortegnelse ja. Kiwi hadde jo også et lavkarbobrød i sin tid, som hadde mer karbo pr 100g enn kneipbrød... :rolleyes:
|
Sv: Lavkarbobrød hos bakeren?
Jenseg bakeri i Sarpsborg... Jeg skal spørre og grave litt når jeg henter brødet :)
|
Sv: Lavkarbobrød hos bakeren?
Det er ikke brødet fra spis deg slank de har da? Vår baker i sentrum har utlevering på dette hver onsdag vet jeg.
Men uansett, få innholdsfortegnelse OG næringsinnhold, kan de ikke host opp med hvor mnge karber pr 100g så hold deg unna. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:33. |