![]() |
Cocosa i kaffe
Mmmmmmm!! Takk til den som kom på det, er jo knakende godt! Jeg trodde det skulle bli litt ekkelt med det fettet, men det er skikkelig yummy! Nå kan jeg nesten ikke drikke kaffe uten. Og så enkelt det ble å få i seg fett da:)
|
Sv: Cocosa i kaffe
Bruker du da den med kokossmak, eller uten??
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Cocosa i kaffe er bare himmelsk, og med kanel og fløte :D
|
Dette skal prøves. Har akkurat begynt med det i teen, men jeg drikker jo mye mere kaffe vanligvis.
|
Kan cocosa brukes på Lindeberg å? Skal jo ha litt fet der å,men blir det for mye?
Brukte det en del da jeg var på ketolyse. |
Sitat:
Har jo forstått at man bør prøve å unngå søtningsstoffet så mye som mulig? Hilsen snart-MimiMe :) |
KJEMPEGODT!!!!
Har bare hatt med fløte og cocosa, men skal rakkern meg smake med kanel i tillegg! :D |
Jeg pleier drikke kaffe med cocosa og fløte, - og 1/2 ts sukrin. Det er godt!!
Imorgen skal jeg prøve med litt kanel oppi også! :p |
Sitat:
For noen er det en partystopper, for noen opprettholder det søtbehovet, andre tåler det ikke og noen er bare i mot det! |
Hei!
Gjør dere noe spesielt med Cocosaen i kaffe/te eller har dere det bare oppi og lar det smelte? Jeg har gjort dette i te, men den legger seg bare oppå teen min. Og så brenner jeg meg når jeg drikker den varme teen gjennom den ikke så veldig varme Cocosaen... |
Sitat:
|
:eek::o
Hmmm.. Utålmodig? Moi? :D |
Edit: Kanel sammen med cocosaen i kaffen er KJEMPEGODT! Mmmmmm... Daglig dessert liker vi ;)
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47. |