![]() |
Utslag på alkotest
Jeg leste i boken at ketoner kan gi utslag i promillekontroll.
For morro skyld testet jeg meg her hjemme. Vi har et slikt digitalt alkometer til privat bruk. Jeg fikk ikke utsalg på promille i tall, men warning-lampen lyste rødt, altså at det er "noe" der. Flere som har testet? Hvor høy promille må jeg måle for å si at jeg er i ketose? Kan jeg bruke alkometer i stede for urinsticks? hahahaha.... det var en artig tanke i allefall hiihihihihi |
Sv: Utslag på alkotest
Nå skal det visst ikke gå an å få utslag med nye apparatene til politet.
Men jeg hadde boka i veska da jeg starta kuren, i tilfelle jeg skulle bli stoppa :lol: jeg hadde også utslag på hjemmeapparatet her :ja: |
Apropos alkometer, kan man stole på dem??
Hvis de gir grønt lys ER man da sikker på at det ikke slår ut rød eller orange eller hva slags farge som måtte komme hos onkel politi?? Hvis jeg drikker opptil tre glass vin en kveld er jeg megaskeptisk når jeg kjører på jobb dagen etter... :_oy: :_plystre: |
Og hva med alkosperre i biler:confused:
Vi har det på jobben, og jeg tør ikke leie bil i redsel for å komme slukøret opp igjen fordi jeg ikke får starte..:p |
Jeg ble stoppa i promillekontroll idag morges.
Jeg kjente jeg ble litt stressa,for jeg hadde lest om at ketoner kan slå ut på pusteapparatene,så jeg spurte politimannen om han hadde hørt om ketose og utslag på promillekontroll,hahaha. Det hadde han aldri hørt om. Heldigvis slo det ikke ut:) |
Vi ble stoppet i promillekontroll i forrige uke.
Mannen som pustet og han er i ketose. Var grønn som bare det heldigvis :D Viste faktisk ikke at det kunne slå ut sånn jeg... |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55. |