![]() |
Kvalm og dårlig uten karbo
Hei
Jeg trappet ned karbohydratene for tre dager siden. Første dagen fikk jeg vondt i hodet, men i går og i dag har jeg vært skikkelig dårlig! Kvalm, feber og det kommer både opp og ut!! Er dette vanlig, og hvor lenge kan jeg regne med at dette varer? Jeg drikker masse vann men jeg bare kaster det opp igjen så det hjelper ikke. |
Sv: Kvalm og dårlig uten karbo
Du har fått omgangssyke kjære deg. Riktig god bedring!
|
Hodepine, trøtt, slapp og svimmel...det kan man være i forbindelse med at kroppen går over på ketoner.
Men spyr du, da er det nok omgangssyke eller matforgiftning. |
Det kan ikke stemme med omgangssyke...det har jeg ikke hatt på flere år, det er vel litt rart at akkurat når jeg slutter på karbohydrater så får jeg dette?
Uansett...tror kanskje jeg spiste så mye fett at magesekken limte seg sammen på sidene...:p:eek: |
Du får ikke feber av å kutte ut karbohydrater eller å være i ketose. Du er syk av andre årsaker. Garantert! God bedring!
|
Ah ja, da er jeg vel blitt syk da...:(
Så dumt... Takk for alle god bedring hilsninger... Det fine med det er at nå kan jeg skulke studier med god samvittighet og sitte her mens jeg leser mer om lav karbo;) |
Det går omgangssyke nå, og flere får feber. Jeg har ikke omgangssyke ofte, men det er mulig å få det. Jeg har enda ikke fått det etter 4 år med unger i barnehagen, men hadde det da nr var baby...
Jeg tror ganske sikkert du er fått et virus, for man får ikke feber av å komme i ketose! |
God bedring!
|
Sitat:
Når det er sagt er det noen som kaster opp av den brå omlegginga, og må ta det mer gradvis. Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg fikk skikkelig nattsvette første og andre gang jeg gikk inn i ketose. Jeg våknet av at svetten rant fra meg!! :eek: Men jeg trodde aldri at jeg hadde feber, det kjennes annerledes ut.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14. |