![]() |
Spontan-pannekaker. Blir dette vellykket, mon tro?
Fikk plutselig veldig lyst på pannekaker, men har ingen lavkarbomelgreier i hus akkurat nå, så jeg tenkte å forsøke å lage noe pannekake/lappe-aktig av noe av det som står i skapene mine: seterrømme, kremfløte, egg, vaniljeessens og Splenda. Kanskje litt kokosmasse og bakekakaopulver eller mørk sjokolade også.
Noen som har forsøkt seg på noe lignende, eller har noen formening om dette kan bli bra? |
Sv: Spontan-pannekaker. Blir dette vellykket, mon tro?
spennende, blir det vellykket må du legge ut oppskrift ;)
|
husk masse egg.. da funker det;)
|
Ellers vet jeg at det går ann å bruke cc også.. det er det også noen som bruker.. søk på pannekake
|
Skulle nok hatt i mer egg og eventuelt cottage cheese, ja. Og mindre Splenda.. og ikke bakekakao... og ikke kokosmasse... :p
Jeg har smakt bedre mat, for å si det slik. :lol: Tror det er tryggere å satse på noen av frokostpannekake/lappe-oppskriftene her på forumet, jeg. :D |
2egg og 1/2dl fløte blir pannekaker, skikkelig nammis.
Inspirasjon hos Dreamy: http://lenabeatrice.net/generelt/pan...rem-og-blabar/ |
Denne er heller ikke så dum!
Jeg bruker Gerds oppskrift uten baconfett og steker et tynt lag på en bakepapir kledd tallerken i ca 2:30 på full effekt!:sikle: Dersom man har oppi litt søtstoff og kardemomme i stede for salt, får man vafler. Hadde med tre "plater" til svigers i dag da vi ble invitert på vafler. Fungerte supert med rømme og bittelitt bringebærsyltettøy på!:sikle::sikle::sikle: |
Takk for tips. :) Så litt bedre ut disse her, ja!
Vafler... Mmm...! :sikle: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43. |