![]() |
Ny på ketolyse, trenger tips!
God morgen alle sammen :D
Jeg har nå vært på internett og bestilt boka om keetolysekuren. Men den får jeg dessverre ikke før i neste uke... :( Og jeg vil gjerne komme igang IDAG! derfor lurer jeg på om dere kan gi meg noen tips for å komme igjennom denne første uka før jeg kan "lese meg opp" selv:) Jeg har forstått det sånn at jeg kan spise så mye ubehandla kjøtt og fisk jeg vil, og egg? Men hvordan er det med grøntforet? hvilke grønnsaker kan jeg ha i begynnelsen og hvor mye? Også skal man jo ikke telle kalorier... Men det betyr ikke at jeg kan fråtse fordi om?:confused: Jeg skal ned ti kg ca, er denne kuren å anbefale meg da? Ser at den helst er for de som vil ned 15kg og mer (leste jeg en plass ihvertfall). Hvis dere har noen andre tips å komme med til en nybegynner så fyr løs;) Det er sikkert mye man ikke tenker på i begynnelsen som gjerne kan være en party pooper, og det hadde jo vært kjekt å unngå flest mulig av de :rolleyes: Takk for alle svar:D |
Sv: ny på ketolyse, trenger tips!
Inntil du får boka kan du:
- Kutte ut brød, ris, pasta, sukker og poteter. - Kun spise grønnsaker som vokser over bakken, bortsett fra løk. - Venne deg til å kun drikke vann. Da er du godt i gang :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49. |