![]() |
Ketolyse.no - nettbutikk
Noen som har bestilt fra nettbutikken til ketolyse.no?
Jeg lurte på hvor lang tid det tar før en får det i posten. Vurderer å bestille noe der ifra, men jeg reiser vekk neste uke (torsdagen) og det blir vel ikke sendt før mandagen regner jeg med(får ikke bestilt før i morgen..får lønn i morgen:p). Litt kjipt å få det i posten når jeg er bortreist og så blir det sendt i retur:) |
Sv: Ketolyse.no - nettbutikk
Tror de fleste opplever at det har gått veldig fort å få varer derfra, men kan jo ikke garantere at det går like fort til deg. Syns det er så tilfeldig med posten i dette landet!:(
|
Sitat:
|
Jeg får alltid mine bestillinger innen 3 dager etter bestilling....
|
Sitat:
|
Men hvor lenge skal du være borte da? Etter 2 uker får du påminnelse fra posten, og da ligger den 2 uker til, altså en mnd tilsammen....
|
Sitat:
Men er det noen av dere som vet om de selger ketolysevarer i butikker(helsekost?)? Jeg leste på ketolyse-sidene at blant annet noen menybutikker og noen helsekostbutikker selger boka, men er det mulig for meg å finne boka, stix o.l i butikk? Da kan jeg kjøpe det på lørdag (litt annig etter å få tak i det:p) |
De selges ikke i helsekostforretninger, men Meny og Ultra.
Edit: Ser at det faktisk har kommet endel helsekoster på forhnadlerlista: http://www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017 |
Stiks får du evnt kjøpt på apoteket.
De jeg bruker heter Keto- Diabur 5000. |
Sitat:
"Normal leveringstid på produktene er mindre enn en uke, men det for enkelte gå opp til 7-10 dager." |
Sitat:
|
Sitat:
|
Selger stix på ultra jåttå ;) (tror de har alt der:))
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49. |