Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Rockering (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31229)

cmh 16-02-10 15:16

Rockering

Er det noen som har begynt å bruke disse greiene her, tunge og bølgete på innsiden? Noen som da aldri har klart å rocke før.
Hentet min på posten i sta. Blåmerker har jeg hørt om og de garanterer jeg at jeg får, men jeg klarer ikke å holde den oppe jo?:D

Det meste var 3-4 runder.. På KNÆRNE!!

Hjelp, tips og råd mottas med stor takk:cool:

Fungirl 16-02-10 15:21

Sv: Rockering

Er vel kun øvelse som gjør mester vil jeg tro ;)

cmh 16-02-10 15:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fungirl (Innlegg 832957)
Er vel kun øvelse som gjør mester vil jeg tro ;)

Var det jeg fryktet:cool:
Skulle tro at spekklagret rundt midjen og hoftene var polstring nok, men må nok revurdere det:D

Gerd 16-02-10 15:50

på youtube finnes det en del snutter med rockering. søk på hula hoop :ja:

cmh 16-02-10 16:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 832968)
på youtube finnes det en del snutter med rockering. søk på hula hoop :ja:

Du er altså god å ha!:blomster:

mokki 16-02-10 17:36

Bare å øve, så kommer det. jeg fikser ingen rockeringer, men min sporthoop klarer jeg å håndtere..

cmh 16-02-10 17:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 833017)
Bare å øve, så kommer det. jeg fikser ingen rockeringer, men min sporthoop klarer jeg å håndtere..

Din hva for noe??:confused:

mokki 16-02-10 19:46

hehe. min rockering heter sporthoop. det er en slik tung med bølger på innsiden....

Michelin 16-02-10 19:54

:heia: visst du e som æ, kan du se fram til fine blåflekka på sideflesket...kjæm ikkje an på kor godt polstra du e, men kor masse som faktisk kan komme i klem mellom hoftebeinet og ringen :rodme: men...det går over, start forsiktig, bare ett minutt første gangen og øk gradvis. Det e lett å være tøff i trynet og overdrive, men da klare du ikkje å rocke på noen daga... No greie æ lett en halvtime i slengen...da e æ så lei at æ ikkje gidd meir :rodme: Og øv dæ på å rocke begge veian så du ikkje blir skakk :)

Michelin 16-02-10 19:57

...og...med "vanlig" rockering var det kun mi 8årige datter sine magemuskla som ble trimma....pga latterkrampe når ho så mine iherdige forsøk på å få den hersens tingen til å snurr rundt og holde sæ oppe samtidig! Begynte faktisk å tru æ va gjenga nedover ;)

cmh 16-02-10 20:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Michelin (Innlegg 833110)
...og...med "vanlig" rockering var det kun mi 8årige datter sine magemuskla som ble trimma....pga latterkrampe når ho så mine iherdige forsøk på å få den hersens tingen til å snurr rundt og holde sæ oppe samtidig! Begynte faktisk å tru æ va gjenga nedover ;)

Ja, den har jeg ikke sjangs i havet å holde oppe!

cmh 16-02-10 20:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Michelin (Innlegg 833107)
:heia: visst du e som æ, kan du se fram til fine blåflekka på sideflesket...kjæm ikkje an på kor godt polstra du e, men kor masse som faktisk kan komme i klem mellom hoftebeinet og ringen :rodme: men...det går over, start forsiktig, bare ett minutt første gangen og øk gradvis. Det e lett å være tøff i trynet og overdrive, men da klare du ikkje å rocke på noen daga... No greie æ lett en halvtime i slengen...da e æ så lei at æ ikkje gidd meir :rodme: Og øv dæ på å rocke begge veian så du ikkje blir skakk :)

Skal bli noen herlige kommende dager skjønner jeg;)
Har en 4 åring som lo så ho lå langflat. Og det med denne ringen som angivelig de fleste skal klare å holde oppe:rolleyes:

cmh 16-02-10 20:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 833101)
hehe. min rockering heter sporthoop. det er en slik tung med bølger på innsiden....

Åh.. Men da er det jo en sånn som jeg har:D
Ikke helt tatt kontrollen over den enda, men satser på at det kommer:cool:

Michelin 16-02-10 22:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av cmh (Innlegg 833130)
Skal bli noen herlige kommende dager skjønner jeg;)
Har en 4 åring som lo så ho lå langflat. Og det med denne ringen som angivelig de fleste skal klare å holde oppe:rolleyes:

jepp..tilslutt va d nok at æ fant dem fram, så la ho sæ ned og gapskratta :hearts:

cmh 16-02-10 22:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Michelin (Innlegg 833239)
jepp..tilslutt va d nok at æ fant dem fram, så la ho sæ ned og gapskratta :hearts:

Haha:) Høflige barn vi har:p

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.