![]() |
Kosemat?
Hva spiser dere når dere skal kose dere med noe godt?
Jeg har kjøpt inn en sukkerfri sjokolade til i morgen :p Men trenger masse tips til noe sunt og godt :) |
Sv: Kosemat?
Du kan jo ta en titt i denne tråden!
Eller i oppskriftdelen av forumet!:) |
Stangseleri med kremost er bare yummy!
Eller hva med biff og hjemmelaget bearnaise? Ikke sis for mye av den sjokoladen da;) Kan bli godvenn med toaletet for noen timer;) |
bær og pisket krem:) heistads gele med fløte, eggemelk, nøtter...
|
Film og strikketøy :D
|
Ost, ost , ost ,ost, paprika, oliven, selleristang og ost
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Stekte osteskiver (de blir helt sprø), krydret med grillkrydder og hjemmelaget guacamoledip til :) NAM :D
|
Sitat:
|
Jeg har mistet helt lysten på søtsaker :) Heldigvis! Litt stangselleri med blåmuggost, litt brie og noen oliven gjør susen....
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det er vel bare et element i å føle seg ung, gal og frigjort :p. Men jeg foretrekker å drikke fra glass jeg også :D
|
Må kos være mat?
|
Jeg er enig at kos ikke nødvendigvis må være mat, og at det er viktig å lære seg å kose seg uten mat. Men jeg mener at mat også kan være kos. Jeg koser meg med mat stadig vekk, men ikke i form av sukkerfritt og erstatningssnacks. Jeg koser meg med den maten jeg spiser for å bli mett. Hvis jeg legger litt ekstra arbeid og omtanke i måltidene mine med ordentlige og gode og naturlige råvarer, så er de tilfredsstillende nok i seg selv. Da er det ikke behov for noe ekstra kosemat senere på kvelden.
|
Jeg signerer dette med strikketøy og film altså. Eller, nå for tiden går det i bestemorshekling og Mad Men på dvd. :D Men når jeg virkelig skal kose meg (med mat), da lager jeg bringebæris etter oppskrift her inne. Utover det så koser jeg meg med all maten jeg lager. :cool:
|
Jeg har en viss forkjärlighet for Werthers Orginal,sugar free.
Den er supergod,andre som har smakt den? |
Kos er en kopp te og fyr i peisen :)
|
Ja, så klart det er kos å se film og lese en bok osv :)
Men av og til når man har besøk om lørdagene osv, så hadde det vært kjekt å kunne kose seg med noe mat :p Lørdagene har jeg alltid pleid å spise smågodt :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44. |