![]() |
Xyphedrine - slankepille som øker insulin
Fikk meg en god latter da jeg leste Se & Hør i dag (bortsett fra det vanlige tåpelige i bladet, da ;)). Ca midt i bladet var det en annonse:
Sitat:
Er det mulig? Feilinformering på høyt plan! Økt insulin gjør at vi unngår at fett blir lagret? :lol: Det er da ingen nyhet at insulin er fettlagringshormonet vårt og at fettfrigjøringshormonet glukagon ikke blir sluppet før insulinet har vært tilstrekkelig lavt over en lengre periode. Med denne tråden håper jeg at de stakkarsene som er interessert i dette produktet googler og finner denne tråden. Og dermed holder seg LANGT UNNA! |
Sv: Xyphedrine - slankepille som øker insulin
Det er vel ingen kjennsgjerning at noen stakkars mennesker faktisk går på denne og slike annonser :(
|
Dessverre... Men å reklamere for at de øker insulinet, som at det var noe positivt? Fytti, for noe tull!
Haha, det står forresten også: Sitat:
Sitat:
|
er det virkelig mulig! Snakk om å bryte markedsføring loven da.... ;) Løgn og bedrag! Sant at chili og koffein øker basal metabolikken,men ikke så drastisk! En chiligryte og en kopp kaffe ordner det..... håper det ikke er mange som går på denne
|
den engelske versjonen innholder også kokain ekstrakt eller noe sånt og Synephrine er nesten det samme som efedrin....
|
Efedrin er kjent som et slankemiddel... Men det er IKKE bra!!
|
Er nok ikke lenge til Forbrukerrådet stopper det. Vanvittig hva de prøver seg på for å tjene kroner. :eek:
|
For noen dager siden stod denne nyheten på nettet: Slankepiller virker ikke
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37. |