![]() |
Hjelp, kvalm
Hei, har forsøkt å lese tråder, men føler ikke helt jeg klarer å finne fram. Håper noen kan hjelpe meg.. Har gått på ketolysekuren i nesten to måneder, stortrives og har følt meg i topp form. Men den siste uka har jeg slitt skikkelig med kvalme på alle tider av døgnet. Har en tendens til å bli noe bedre etter jeg har spist. Men nå begynner det å bli så ille at jeg har problemer med å spise. Er kun kvalm, har ikke noe behov for å "kaste opp".
Spiser det samme som tidligere: Frokost: egg,bacon og litt salat Lunsj: omelett eller kyllingsalat Middag: salat og enten fisk, kylling eller kjøtt Mellommåltider: eggebrød (egg og ost) med pålegg som salami, ost osv. Drikker minimum 3 liter vann hver dag og noen kopper te med cocosa Har forøvrig nylig begynt med ketolysetablettene til Torkil, om det kan ha noe betydning? Setter stor pris på råd:) |
Sv: Hjelp, kvalm:(
Teen er forøvrig kjøpt på helsekost, uten koffein og søtningsmiddel:)
|
Kan det tenkes at du er syk?
|
Kan nok være det, har tenkt på det selv. Men føler meg liksom så fin i formen ellers. Ikke noe feber, forskjølelse eller slapphet.
|
jeg ble kvalm av de tablettene ,,,hjalp utover dagen når jeg fikk spist
ta de sammen med mat , det kan hjelpe . jeg gikk på ketolyse en periode ,men det virket ikke for meg så hoppet over til ED |
Jeg ble også kvalm av ketolysekuren i perioder. Det eneste som funket for meg da var å kutte ned på middagsfettet i et par dager.
|
Sv: Hjelp, kvalm
Takk for råd:) Må prøve dette, og får håpe det går over, for jeg trives så godt med dette kostholdet:)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41. |