![]() |
For godt til å være sant?
Sjekk ut denne siden. Er det for godt til å være sant for oss på ketolyse?
www.mindresocker.com Kan man spise en sånn sjokolade i ny og ne, så er jo dette enda enklere enn det allerede er! Eller er det så mye tilsetninger at kroppen kan stoppe nedgangen? Takk for svar. |
Sv: For godt til å være sant?
Hvilken sjokolade?
|
Så og si alle der. De er jo nesten fri for karber hele gjengen. Men tenkte vel mest på de barene. http://www.mindresocker.com/produkte...ade/chocolite/
|
Ja disse kan vi vel spise??? fikk så lyst på sjokolade :)
|
Denne siden fikk meg til å få vann i munnen. Her må jeg bare bestille litt sjokolade og karameller :) Takk for at du delte denne siden. Gleder meg til å smake.... :D
|
Og de dropsene står at de er helt uten karbo..Er dette mulig.
Da lurer eg bare på hvorfor Norge henger etter når det gjelder lavkarboprodukter??? Må vel enda mere frem i media. og er de klare over hvor mange som har skjønt tegninga med hvor skadelig karbo er for oss overvektige..diabetikere osv... Blir arg over at disse ikke finnes i Norske butikker.........:confused: :confused: |
Lavkarbo-produkter er egentlig ikke forenlig med de aller fleste lavkarbo-filosofier, naturlig mat er og vil alltid være de beste vi kan få i oss.
Det er ikke alle som tåler sukkealkoholer like godt, og noen går ikke ned i vekt etter inntak. For ikke å snakke om mageproblemene de fleste får. Det er også med på å opprettholde søtsug, og de dårlige vanene som gjorde at kanskje havnet her i første omgang. Når det er sagt, så er det ikke noe problem å få tak i sånt i Norge. Helsekost selger mest, men jeg ser noe i vanlige butikker også. Kanskje ikke akkurat disse produktene, men det er noe. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41. |