![]() |
Forslag til trening?
Hei:)
Jeg starta på ketolyse 4 januar, å har så langt gått ned 5-6kg. Er ikke mye, men bedre enn ingenting:) Har ikke trenet så mye på de 2 mnd her (pga mye stress rundt hverdagen --> hodepine og ryggsmerter), så derfor har jeg tenkt nå å kjøre på med trening. Har medlemskap på spenst treningsenter, og har alltid likt de timene jeg får kjørt meg litt. Er det å anbefale siden jeg går på ketolyse? Tenkte jeg kanskje skulle prøve å ha 3 dager i uken med harde kondisjonstime, 2 gang i uken med styrke, og 2 dager der jeg bare rett og slett tar fram fotan og går meg tur.. Rokkering 10 min om dagen Er dette for mye?? |
Sv: Forslag til trening?
Som dere sjer så skal jeg ned vertfall 20 kg til, så har mye å gå på:)
|
Sitat:
Mange synes det er tungt å komme i gang (bly-i beina-følelse) men så "løsner" det og man kan kjøre på i evighet... :) Det kommer også an på hvor godt trent du er i fra før. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Fra en "utrent" til en annen ;)
Jeg starta å trene i januar, trodde aldri jeg skulle få se meg selv på et treningsstudio, men nå trener jeg flere ganger i uka (3-4). Jeg anbefaler deg å prøve de forskjellige timene, finne ut hvilke som passer deg og din kropp best. Jeg pleier å dra på puls timer og bodypump, men for å få avveksling tar jeg også en step time, eller mage/rompe/lår. Jeg kan kjenne hvordan formen er blitt tydelig forbedret - men som nevnt her - i ketose gjør at man i begynnelsen får bly i beina... Ikke begynn for hardt, men begynn :) Treningsgleden kommer etterhvert :) (Sier hun som atter en mandag har pakket treningsbagen og er klar for time etter jobb) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17. |