![]() |
Kosttilskudd og matvareerstatninger
-Er veldig ny med ketolysekuren og har fått tilsendt startpakken,med vitaminer . Får man kjøpt de andre plasser enn på ketolyse.no?
Hva av vitaminer tar dere? -Ser dere har mange herlige oppskrifter der dere forkorter til foreksempel cc,hva betyr disse? Hva med en ordliste til oss amatører? -Matvare erstatninger,hva bruker dere og hvor får man kjøpt det? Har foreksempel "fiber husk" i skapet og natreen kan disse brukes? Nevn gjerne navn,hvor man får kjøpt matvarene og hva de erstatter og hvilken matrett man har dem i. HAr prøvd å lese meg litt opp ,men fant ingenting om dette. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere og komme ordentlig inn i kuren. Håper noen gidder svare:) |
Sv: Kosttilskudd og matvare erstatninger.
Hei,
Her finner du ketolyseforhandlere: http://www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017 CC= cottage cheese CF= Creme fraiche JBK= johannesbrødkjernemel ...ellers så er det vel ikke så mange forkortelser ute å går. Fiberhusk og natreen kan brukes, husk at kunstig søtningsmidler kan trigge søthungeren og det er også en av de velkjente partystopperne. I begynnelsen prøvde jeg meg på brøderstatninger, pannekaker etc men ikke noe falt i smak så jeg bruker ekstremt lite erstatningsprodukter. Jeg bruker multivitamin og magnesium/kalsium/sink tabletter. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47. |