![]() |
Spis for å leve!
1.
Kroppen din er enestående, og den eneste du får utdelt. Du må behandle den deretter, dens tilstand påvirker hele din personlighet. :love: |
Kloke og sanne ord, Fedonisten..... :)
|
Kommer der en nr 2 ?
*HP går å lager seg frokost...* |
2.
Hvordan har du det etter at du har spist? Føler du deg styrket? Slapp? Fornøyd? Hvordan har du det etter å ha spist melkeprodukter, grønnsaker, kjøtt, frukt, kornprodukter eller pizza? Bare du selv kan besvare disse spørsmålene. :klem: |
Spent på punkt 3 jeg nå ;)
|
Jeg også!! Kult det her!
|
3.
Hold deg i aktivitet! Kroppen din er laget for å danse, løpe, leke, hoppe og strekke seg. Gi kroppens energi utløp gjennom sport, dans, yoga og utholdenhetstrening. Finn ut hva du vil, og lev deretter. |
Sitat:
4. Livsstil handler ikke bare om det du putter i munnen. Vi oppnår helse hver dag når vi finner balansen mellom arbeid og trening, lek og hvile, mellommenneskelige forhold og engasjement. :love: |
kjempebra !! :) gleder meg til resten! :)
|
Kjempebra! :) Men hva er nr 5 da? :snill:
|
5.
Når du pleier sunne vennskap og åndelig aktivitet, skaffer du deg livsbejaende basisnæring. Det er denne føden som gir deg kraft. Jo mindre åndelig føde du mottar, jo mer avhengig blir du av den fysiske maten. :ja: |
|
Her var masse bra å tygge på!
:klem: til Fedonisten |
Sitat:
|
6.
Spis enkel og naturlig mat. Jo mindre tilvirket mat vi spiser, jo bedre er det. Les etikettene - har de mange og lange ord du knapt kan uttale, kan du være sikker på at matvaren er blitt tilført stoffer som kan være skadelige. :ja: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29. |