![]() |
Hva er din hobby, utenom maten?
Eller rettere sagt,- utenom kurene/livstilen dere følger?:)
Min er smykkelaging,-pluss at jeg er forhandler av smykker utenom. Hadde bare litt lyst å dele noen pene smykker med dere,-gå inn på mine album,og se...Spesielle,sommerslige smykker,nå som våren har meldt sin ankomst,de fleste steder i landet!:D (Håper det var ok at jeg la denne her...:confused:) Ha en fin dag folkens! |
Sv: Hva er din hobby,utenom maten??(hehe)
Nydelige smykker! :heia: .. har lyst på ett i blått.. er så glad i blått og grønntoner
jeg ser du :p En sommerfugl altså :ja: |
Fine smykker :)
Min fritid opptas i stor grad av hunden og i større grad nå som våren melder sin ankomst. Vi skal nemlig på blodspor-kurs snart så det er spennende. Så trener vi litt lydighet og går masse tur :) Driver også litt med foto på si. Kjekt å høre hva andre lavkarbere driver med utenom å lavkarbisere ;) |
:p Glemte jo å si hva jeg gjør..
Jeg leser, strikker, maler og går tur med hunden. Tar noen bilder i hytt og vær, sitter på dataen og driver med husarbeide :p |
Elsker bøker! Er vel det nærmeste som kommer til hobby. Men skulle gjerne hatt en litt kreativ hobby... Leter enda, haha!
|
Leser, syr, broderer, strikker, hekler, tegner/maler, fotograferer og mailer :) Og snaaart blir det hagetid, også! :D
|
Vel, jeg er vel ganske patetisk, men har fullt opp med jobb, baby og et gammelt hus som skal pusses opp! Har liksom ALLTID noe som skal gjøres, hobbier har jeg ikke hatt på mange år....SUKK!! I ledige øyeblikk sitter jeg her inne eller ser på TV, helt utslitt.....Patetisk, I know...
|
Så nydelige smykker, hoppetussa!! Kunne veldig gjerne tenkt meg en sommerfugl en gang kontoen er i pluss (hehehe...), så kanskje jeg kommer tilbake til deg :)
Selv driver jeg også med litt smykkelaging, og synes det er kjekt å inspireres av andre også! Ellers går det mye i strikking, hekling og søm her (vesker, sitteunderlag, tøfler, klær, småplagg av ulikt slag...), og så har jeg begynt med kort-scrapping for ikke så lenge siden, og STORKOSER meg med det! Har drevet med maling tidligere, og det er noe jeg har lyst til å ta opp igjen. Skulle også veldig gjerne fotografert litt mer. Liker best naturfotografering, og det krever litt mer energi enn å sitte i godstolen og strikke foreløpig... Men det blir! :) |
Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)
Fotograferer og samler primuser med alt det medfører av fisking, telt ski osv.
|
intressant å høre om deres hobbyer!:ja:
Jeg måtte slette albumet mitt med smykkene,da jeg ikke hadde lov til dette:( Men har jo egen hjemmesiden da,både med mine egne,og mine forhandlersmykker,for de som vil se. Da kan jeg evt.dele nettadr.med dere pr.mail. |
jeg fargelegger, lager kort og scrapper, syr litt innimellom,lager smykker, mm
Skjønt akkurat nå er det nok hovedsakelig faglitteratur ( les: om mat) det går i :):) |
Akkurat nå strikker jeg et teppe til babyen. Og etter det skal jeg begynne på et ullsett til S. Ellers har jeg noen broderier liggende, og scrapper og sånn når jeg har tid. Holder på med hagearbeid om sommeren.
|
Flotte sommarfuglar! Lagar du sommarfuglane sjølv? Trengs det mykje utstyr til slikt?
Har sjølv drive litt med smykkelaging, men det går litt i rykk og napp. Samme med strikking, er skikkeleg dårleg på oppskriftslesing, men likar godt frihandsstrikking, gøy når ein ikkje heilt veit før etterpå korleis resultatet blir. Spesielt hattar og vesker, som blir tova. Elles likar eg å gå tur og gjerne med fotoapparatet på ryggen. Likar å ta bilde av småkryp og detaljar. |
Jeg strikker nesten hele tiden, leser mye og sitter en del på nett:lol:
|
Her går det i hund, hund og strikking :p Ved siden av windows-shopping av hundeting :p
|
Med tilsammen 5 barn så faller det naturlig at hobbyene blir div aktiviteter de er med på , og sosialt samvær.
Når jeg får tid ...eller skjerper meg og tar tid , så liker jeg å drive med foto. Ellers har vi papegøye , så jeg er intr i holder mye på i gøyeverden :) Trening har jeg gjort til min hobby , for å prioritere meg selv litt. |
Sitat:
Vi har også papegøye ! Flere faktisk....en Grå Jaco, en dobbeltgulhodet Amazon og to stk Venezuela amazoner. Sistnevnte er ikke tamme og vi vil prøvde med oppdrett på dem.... Papegøyer også min hobby, samt internett og bøker. Tidligere laget jeg kort hver dag, men den hobbyen er det en lang stund siden jeg praktiserte nå. |
Jeg har enda ikke funnet meg en hobby som jeg liker godt nok til å gjøre det masse og fortsette med det. Jeg gjør litt av hvert i perioder. Fotografering er vel det som ligger høyest, selv om jeg ikke er noe flink. Jeg interesserer meg for innredning for tiden siden jeg holder på med huskjøp og skal innrede hus snart. Og så får jeg vel lov til å si matlaging selv om det blir litt lavkarbo? :geip:
|
sport, dvs ski, trening, orientering, golf. liker å være i form, mestre ting, psykisk utfordring, bli sliten. Og spiller piano fort en time om dagen. Det siste var noe jeg holdt opp med i over 20 år før jeg kjøpte et elektrisk piano og nå har jeg spilt ett år og elsker å spille. Veldig takknemlig for at min mor lurte meg til å holde på i 5 år som barn. Da skjønte jeg aldri den virkelige gleden, men nå åpner musikken opp en helt ny opplevelse for en ingeniør-sportsidiot.
Ok nå tok jeg litt av, men..man skal leke og oppleve i livet ! |
Sitat:
Jeg holder på med glass-smykker,som jeg lager fra bunn av. Da trengs en del utstyr som glass-skjærer,olje,tang,brenneovn. Det er en spennende hobby,men dyr. |
dersom noen vil besøke smykkebloggen min,så er den:
smykkeverkstedet.blogspot.com :) |
Sitat:
Uansett, sommarfuglane var kjempefine! :) |
Sitat:
Vi har også grå jaco :) Hadde to stk , men nå er han alenefugl. Har også vært innom dvergara tidligere. Mitt store ønske er dgh amazon !! eller gjerne en søt blåpanna jente :) Men... bor i rekkehus så er vel ikke helt det store å ende opp med en amazon som kanskje eeeelsker lyde av sin egen stemme ;) |
Jeg lager også smykker og øredobber, så maler jeg, spiller piano, lager litt musikk. Jeg holder nesten alltid på med noe kreativt. Det er da jeg henter inn energi som jeg kan trenge i jobben.
|
Strikking, brodering, maler, generlt lage ting. Vil påstå at jeg er veldig kreativ :p
Elsker å bake og kokkelere (men bakingen er ikke så ofte lenger) og kan godt bare høre på musikk uten å gjøre noe annet :) Men jeg er student, tar ekstra fag, så det tar ekstremt mye tid. Også jobber jeg 40-50% så det blir lite tid til hobbyene desverre :( Synes jeg hadde så mye bedre tid før jeg begynte på lavkarbo. Da var det bare å steke en frossenpizza til middag, og kjøpe en baguette til lunsj. Nå må jeg jo bruke så mye tid på lunsjplanlegging og matlaging :p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11. |