![]() |
Ang Ketolysetabletter
Hei!
Jeg har gått på Ketolyse noen måneder, og er SÅÅ fornøyd! :D:D:D Men jeg har et spørsmål ang ketolysetablettene jeg tar, må de tas sammen med måltider? Håper på svar! :):):) |
Sv: Ang Ketolysetabletter
Jeg tror ikke man må, men de bør taes med litt mat, det er mange som reagerer med magevondt om de tar tablettene på tom mage. Meg, blant annet :)
Det betyr ikke at du må spise et fullt måltid, da, en håndfull av noe holder nok :) |
Takk for svar! :) Det var sånn ca som jeg trodde, litt vanskelig å få til måltider så ofte, så da holder jeg meg til en håndfull! :)
|
De bør sikkert tas med mat...
Hvis jeg tar kromtabelleten på tom mage på morningen blir jeg VOLDSOMT kvalm og jeg har kastet opp av den også... :( Men nå tar jeg den etter frokost da da går det helt fint :) Fikk nesten flashback til jeg var nygravid og skikkelig morgenkvalm :D |
Jeg merker ingenting om jeg tar dem på tom mage... :rolleyes:
Så det er sikkert individuelt! :) |
Forresten, Sink og Krom skulle ikke tas sammen mener jeg at jeg leste. Men Krom og Magnesium da? Eller var det omvent?
|
Sitat:
|
Sitat:
Frokost: Krom Lunsj: Sink (vitaminer) Middag: Krom Kvelds: Magnesium (viktig at sink og krom ikke tas sammen!) |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03. |