![]() |
Cappuccino med melk?
Jeg var på bytur idag..."glemte meg litt av" og kjøpte en cappucino på 7elleven,bytta sukker ut med 2 suketter. Trodde jeg gjorde noe lovlig der,men så kom jeg på den melka de har i de maskinene:( Skal vel egentlig ikke ha melk??
|
Sv: Cappuchino med melk??
Ville heller bekymret meg for sukketene jeg da. ;)
|
Sitat:
2 små suketter...:confused: |
Noen er HELT i mot kunstig søtstoff, vet du!;)
|
Sitat:
|
Sv: Cappuccino med melk?
Kjempebra!:heia:
jeg drikker fun light i ukedagen og Cola Zero til jeg skvalper i helgene og har gått ned over 4 kg siden 1. mars! Men klart andre får gjøre som det passer dem. :D |
Sitat:
Ja,det eneste som kan lage litt "trøbbel" for meg,er hvis jeg gomler for mye sukkerfri tyggis...da blir jeg småsulten. Men ellers har d ikke virket inn;) |
Tyggis har jeg aldri likt, blir jo bare sååååååååå sulten av det!
Men noen fribol drops en gang i blant har det blitt og en sjelden gang litt sukkerfri sjokolade!:o Er veldig glad i Cavalier sjokoladen, men magen min deler ikke den forelskelsen, gitt!:p |
Melkepulver bruker inneholder ganske mange karbo. Iallefall de typene jeg har vært borti.
Ville vært forsiktig med det, men en kopp gjør vel ikke skade ;) |
Bruker å inneholde skulle det vel stå :P
|
Sitat:
Sitat:
Da kan du redigere innlegget ditt uten å lage en ny post!;):p:D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Du er nok ikke den første og langt fra den siste som leter etter den knappen!:p |
Sitat:
|
Jeg vet ikke om alle 7-11 butikker har like kaffemaskiner, men jeg så de fylte på maskinen en gang og det var med H-melk. ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Melkepulver er værst. Jeg vil ikke kalle det melk, engang. Bestiller du kaffe ute, kan du be om helmelk i latte'n din - eller helst fløte. :D
(Det er vel ikke så ofte man drikker latte, så da gjør det vel ikke noe med en skvett hel-melk, skulle jeg tro.) Suketter og andre søtningsstoffer gjør folk som de vil med. Det er bare det at med LCHF kost får vi så mye "basic" mat - uten så mye halvfabrikata, E-stoffer og andre tilsetningsstoffer. Da er det også veldig enkelt å avstå fra f.eks. kunstige tilsetningsstoffer som søtningsstoffer eller kjemisk melk (det hvite pulveret i enkelte kaffemaskiner). :) Gratulerer med flott nedgang! :heia: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53. |