![]() |
Udigg spørsmål, men
jeg merker at jeg går mye oftere på do og bæsjer mye mer og oftere når jeg går på lavkarbo, enn når jeg spiser "feil". Og det enda jeg egentlig spiser mer når jeg spiser "feil". :rolleyes:
Er det flere som har det sånn? Må vel være sunt det? Tenker at det er bra å bli kvitt mest mulig. :lol: |
Sv: Udigg spørsmål, men
jeg også har det sånn. jeg kan bæsje flere ganger om dagen. føler jeg bæsjer mer enn jeg spiser til tider! kjenner at det er spesielle ting som får meg til å gå på do også. nannahs knekkebrød inneholder mye som får magen til å jobbe. en kopp kaffe får meg til å måtte springe på do også. men godt å få det ut sier bare jeg:)
|
Åh, vi er nok fleire ja.. ;)
|
Jeg er helt omvendt, jeg går mindre på do på lavkarbo enn ellers (men jeg har jo 2,5 meter kortere tarmer enn dere, så jeg er ikke heelt til å sammenligne med). Men jeg tisser veldig mye da. Hele tiden. *stønn*
|
Det gjer eg også. Det går jo med ein del vatn i løpet av dagen, eg er glad doen er ganske nær på jobb ;)
|
Jeg hadde det og sånn de første ukene, men så gikk det seg til! ;)
|
Hei. Helt ny her, vet ikke helt åssen dette virker, men må bare prøve meg fram. Leser innlegget ditt. Det som jeg synes er så fantastisk med slik mat, er å slippe all luften og dårlig lukt.
|
Jeg går sjeldnere på do nå, ca annenhver dag. Og jeg har aldri luft i magen lenger og kan ikke huske siste jeg prompet.
|
Jeg har masse luft og det lukter helt forferdelig :o
|
Jeg har også mye mindre luft og er mye mindre oppblåst. :ja:
|
Sitat:
|
Går mye sjeldnere på do og promper bare når jeg har spist kunstig søtt eller for mye karbo i et måltid.....
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23. |