![]() |
Hva bør jeg handle i England?
Jeg skal (forhåpentligvis) til London neste uke, og tenkte at de kanskje har bedre tilgjengelighet og pris på noen av de tingene som er kjekke å ha når man lever ketogent. Har for eksempel tenkt å se etter sukkerfri gele siden det er blitt så vanskelig å få tak i (og jeg syns at gelantin er noe herk...).
Hva annet bør jeg se etter? Stevia, er det lettere å få tak i der borte? Tar gjerne i mot forslag!!!!! |
Sv: Hva bør jeg handle i England?
Hei,
Dette temaet er oppe med jevne mellomrom og ser du nederst på denne siden så finner du noen linker til andre tråder. Mutter'n var nylig i England og jeg skal over til høsten så jeg har kopiert denne lista. Jeg har tidliger studert i England, så jeg kjøper fortsatt alle mine vitaminer på Holland&Barrett men på den tida hadde jeg jo ikke peiling på lavkarbo, derfor kopierte jeg denne lista. Sitat:
|
cavalier sjokolader koster ca 16 kr i england, her koster de mellom 27-30... Så om du liker dem er det gjerne greit å få med seg?
|
Tusen takk for tips om hva jeg kan kjøpe, og om trådene nederst på sida...skal nok tråle dem ja :o)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16. |