![]() |
Min versjon av lavkarbo-brød
1 brød
1 beger cottagecheese 4,5 gr karb 3 egg 3,9 gr karb - blandes med en stavmikser el foodprosessor til klumpene er borte 80 gr solsikkefrø 5,6 gr karb 80 gr sesamfrø 3,2 gr karb 50 gr hakkede walnøtter 3 gr karb 3 ss linfrø 0 gr karb 4 ss sojaflak 1,3 gr karb 4 ss kruskakli fra Regal 1,8 gr karb 1 ts salt 1 1/2 bakepulver 3 ss raps eller annen kaldpresset olje Alt blandes godt sammen og has i brødform 200 grader midt i ovnen i 1 time Totalt 23 gr kab og hvis du får 15 skiver av brødet så blir det 1,5 gr karb pr skive ........ Enjoy |
Sv: Min versjon av lavkarbo-brød
1 brød
1 beger cottagecheese 4,5 gr karb 3 egg 3,9 gr karb - blandes med en stavmikser el foodprosessor til klumpene er borte 80 gr solsikkefrø 5,6 gr karb 80 gr sesamfrø 3,2 gr karb 50 gr hakkede walnøtter 3 gr karb 3 ss linfrø 0 gr karb 4 ss sojaflak 1,3 gr karb 4 ss kruskakli fra Regal 1,8 gr karb 1 ts salt 1 1/2 bakepulver 3 ss raps eller annen kaldpresset olje Alt blandes godt sammen og has i brødform 200 grader midt i ovnen i 1 time Totalt 23 gr kab og hvis du får 15 skiver av brødet så blir det 1,5 gr karb pr skive ...... hei avkjøler du brødet i stekeovnen ellerpå . |
Nei jeg tar det og legger det på benken på et håndkle
|
tusen takk :)
|
Dette brødet står nå i ovnen, spent på smaken.
|
Veldig godt, smaker overhodet ikke egg.
|
Husk bakepapir i formen da folkens ;)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51. |