Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Cocosa i håret?? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3324)

Tiril77 21-01-05 13:47

Cocosa i håret??

Ser på brosjyren at det står at man kan ha cocosa i håret som hårkur.. Noen som har prøvd??

aveline 21-01-05 17:01

Hei Tonje!
Jeg har vært her inne siden medio oktober, men har til gode å høre om cocosa til denne bruken.

Aline 21-01-05 17:28

forumdrer meg ikke om det funker bra ;) olivenolje kan man jo også bruke :)

Tiril77 21-01-05 17:31

ÅH? da så!... jeg tok med meg en brosjyre om cocosa da jeg handlet på Life forrige gang. og der sto det at man kan ta en halv ss cocosa extra virgin i håret og la den sitte noen timer eller natten over for å få blankt og smidig hår... Tror jeg må teste ut!

Nille 23-01-05 21:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB
Ser på brosjyren at det står at man kan ha cocosa i håret som hårkur.. Noen som har prøvd??

Har prøvd, og det funket veldig bra mot tørr hodebunn !:D

Tiril77 23-01-05 21:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille

Sitter her nydusjet med vått hår.. Så blir spennende å se i morgen når håret er tørt.. Visste ikke det om hodebunnen, men tenkte meg det ut selv, for det er jo tross alt fett, så jeg smurte godt inn i min tørre hodebunn.. Blir spennende å se :D

Summer 23-01-05 22:28

Jeg smurte inn håret med cocosa og aloevera som hårkur over natten,- funker kjempebra! God som ansiktsmaske også! :)

Aline 23-01-05 22:31

noen må kjøpe seg cocosa, ja :D

Aline 23-01-05 22:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av aline
noen må kjøpe seg cocosa, ja :D

itillfelle noen misforstod, så mente jeg meg, altså :D

Mila 23-01-05 22:36

MEEG åå...:D hvor får man kjøpt det da?? har aldri hørt om det

Aline 23-01-05 22:38

helsekosten. ekstra virgin til kosttilskudd og den andre til steking og andre ting.. (jeg er IKKE cocosa ekspert :) )

Mila 23-01-05 23:08

takker:D

mofe 08-02-05 16:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille

så geniaaalt!!

Jeg har aldri tidligere slitt med tørr hodebunn, men i det siste når jeg har gredd meg.... :( :( :eek: :eek: :eek:

Lurer på om det er greit å bruke kosttilskudd-cocosaen i håret? Altså istedetfor oljen (som jeg velger å tro at dere snakker om...?)

Summer 08-02-05 16:39

Jeg snakker om kosttilskudd cocosaen...:snill:

Nille 08-02-05 18:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofedilla
Lurer på om det er greit å bruke kosttilskudd-cocosaen i håret? Altså istedetfor oljen (som jeg velger å tro at dere snakker om...?)

Begge er jo oljer..... :p Samme konsistens og tilnærmet samme utseende. Bare fremstillingsmåten som er forskjellig. Jeg brukte kost tilskuddet ja ! :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.