![]() |
Litt svensketips
Hei.
Jeg veit det ligger mange tråder her om dette fra før, men håper noen gidder å svare meg for det. Syns det er litt vanskelig å finne svar på akkurat det jeg lurer på. Jeg skal en tur til sverige i morgen og har forstått at det er billig å kjøpe proteinpulver der, men hvilket merke/navn har det? Er det noen typer som anbefales over andre. Jeg syns smak er viktigere enn pris. Er det andre produkter som anbefales å kjøpe der? Og hvor får man kjøp det. I matvarebutikk eller helsekost? Takk for evt svar. Skjønner at mange svarer om og om igjen på samme spørsmål :o |
Sv: Litt svensketips.
Trenger du proteinpulver for å være på ketolyse da?
|
Soyaprotein til baking hadde jeg tenkt. Men det kankje ikke noe særlig. Leser her at mange kjøper det i sverige, men kaller det bare for proteinpuler. Skulle så gjerne visst hva det het.
|
Å, sånn ja.:) Jeg aner ikke.
|
:)Hei
Du kan kjøpe soyaprotein hvis du liker smaken. Velg en uten tilsetninger av sukker og smak. Alternativt melkeprotein / myseprotein uten smakstilsetning ( lite smak på dette proteinpulver;-) Sjekk mengden av KH før du handler. Det er lang holdbarhet på proteinpulver! God Tur Vennlig Hilsen Torkil |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34. |