![]() |
Karbonadeform/burritos (med bilder)
Karbonadeform /evt burritos
Nok en dag er jeg og ene sønnen hjemme alene til middag. Vet ikke helt om det er så lurt å spørre en så godt som voksen sønn hva han vil ha til middag- denne svarer i ni av ti tilfeller -Pannekaker eller Burritos. Vel pannekakene var utelukket så det ble burritos, det kan nemlig mor og ha - med unntak av siste steg der lefsen kommer med. Jeg bruker enten kylling eller karbonade -i dag var det karbonade som var tilgjengelig. 500 gr karbonade deig 1 løk purre rød og gul paprika spisskum salt pepper skinke ost -eller bacon ost revet ost Stek karbonaden med hakket løk og paprika, purre og krydder Bruker jeg kylling kuttes denne i små terninger og resten av fremgangsmåten er lik Når det er ferdig stekt, blandes en pakke med baconost og blandes godt med kjøttet. Det er nå klart for neste steg -inni taco-lefse til sønnen eller andre, og i ildfast form til mor. Litt revet ost på toppen og inn i ovn til osten er smeltet. Jeg bruker ha den på 200 grader. I dag prøver jeg og med en liten burrito til meg selv også. Jeg laget en av Lena Beatrice sine pannekaker og hadde en skje med karbonadeblandingen i, rullet sammen - så litt ost på toppen og i ovn til osten er smeltet. Skikkelig snadder begge måtene. Serveres med salsa og rømme - og evt guacomole. Guacomole 1 moden avokado knuses med gaffel 1 1/2 boks med rømme bland sammen smak til med salt og knust chili /sambaolek |
Sv: Karbonadeform / burritos ( med bilder )
Det ser helt nydelig ut :ja:
|
Dette må prøves! :P
|
Ser fantastisk ut! må lages i helgen.
|
Sv: Karbonadeform/burritos (med bilder)
Oj, det så skikkelig snaddergodt ut! :)
Testes en av de første dagene! |
Digg!!!!!!!!!!!!!
|
Jummy :D
Hva skulle en ha gjort uten oppskriftene her inne? |