Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   P-piller og annen medisin (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33485)

Monica- 09-05-10 22:37

P-piller og annen medisin

Hei! Har nettopp starter opp med ketolyse kur.. har opplevd symptomer på hormonelle forandringer i kroppen, dette fikk meg til å tenke at kuren kunne gå ut over p-piller og annen medisin. Vil kuren kunne ødelegge effekten av p-piller og andre medisiner?:confused:

StegforSteg 10-05-10 07:43

Sv: P-piller og annen medisin

Vel - akkurat det med p-pillen føler jeg litt på å....

Noen som vet?

BlirFjong 10-05-10 07:52

Jeg vet ikke.. tenkte på det selv i begynnelsen da mensen forandret seg.

Men nå har det normalisert seg hos meg, og p-pillene ser i alle fall ut til å funke.
Kanskje noen som har snakket med legen om dette?

Kitt 10-05-10 07:55

Dersom dette er noe som bekymrer dere, bør dere sende en pm til dr. Torkil om det.:)

Har aldri hørt eller lest at det skal ha noe å si, men han er i så fall mannen til å gi et korrekt svar!:ja:

StegforSteg 10-05-10 08:58

Lurt :) Skal sende en pm jeg :)

Kitt 10-05-10 09:03

Flott!:)
Legger du ut svaret her, så får flere nytte av det!:ja:

StegforSteg 10-05-10 09:50

Selvfølgelig :) Slik info kan man ikke holde på vettu :D

Photobscura 10-05-10 10:16

Jeg har vært i ketose i over tre år, og var i et fast forhold i fram til for halvannet år siden, gikk på p-piller, og det gikk finfint, det!

StegforSteg 10-05-10 10:36

(huh - jeg "tar" meg alt for lett, har 2 barn og en abort, så jeg vil gjerne vite hva jeg har i vente....)

Imse 10-05-10 12:44

Jeg er typen som tross overvekt blir gravid bare jeg kikker på gubben og vi ikke bruker prevensjon.. Jeg har ikke blitt gravid dette året i ketose, kan ikke fatte og begripe hvorfor ketose skulle ødelegge effekten av hormonprevensjon.. Jeg har brukt p-ring. Jeg har tatt en liten pause nå fordi jeg hadde kviser og ville se om de kom av kostholdet eller p-ringen. De kom av det siste.. Kvisefri før mens nå.. Men jeg må nok snart på noe hormonprevensjon, ellers har vi nr 4 på vei før vi har fått tenkt igjennom saken.. Nr 3 tok saken i egne hender kan en si:lol:

Neri 13-05-10 08:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Imse (Innlegg 874659)
Jeg er typen som tross overvekt blir gravid bare jeg kikker på gubben og vi ikke bruker prevensjon.. Jeg har ikke blitt gravid dette året i ketose, kan ikke fatte og begripe hvorfor ketose skulle ødelegge effekten av hormonprevensjon.. Jeg har brukt p-ring. Jeg har tatt en liten pause nå fordi jeg hadde kviser og ville se om de kom av kostholdet eller p-ringen. De kom av det siste.. Kvisefri før mens nå.. Men jeg må nok snart på noe hormonprevensjon, ellers har vi nr 4 på vei før vi har fått tenkt igjennom saken.. Nr 3 tok saken i egne hender kan en si:lol:

Ha ha ha. Kjenner meg igjen gitt ;) Bruker å sei at her i huset er det nok at gubben rister litt på trusene sine så sitter den ;)

Har forresten stemt på huset ditt. Lykke til!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.