![]() |
Ang 17. mai og andre anledninger
Hva koser dere dere med da?:confused:
tenker på f.eks 17 mai , bursdager , bryllup , utdrikkningslag osv |
Sv: ang 17 mai og andre anledninger
Det spørs jo om man er borte eller hjemme. Vi skal ha selskap hjemme i år, og da baker jeg lavkarbo ostekake som jeg kan kose meg med :)
|
hvor finner vi oppskrifter på slik god mat da? og vet du hvor vi kjøper denne bakemiksen jeg ser di snakker om..?
Om du er ute i byen på 17 mai og blir sulten f.eks .. hva gjør du da? |
Bakemiksen får du kjøpt på Meny bl.a. eller på www.ketolyse.no. Hvis du går inn på oppskriftsdelen av forumet finner du mange gode oppskrifter under bakst og desserter. :)
Jeg spiser en god og fet frokost som sitter lenge i og har en Atkinsbar i veska jeg da, for på 17. mai er det ikke så mye annet enn pølser, boller og is å få tak i, ihvertfall på skolene..:rolleyes: Og så drar vi hjem og griller, tidligere enn vi pleier å spise middag. Og vips så overlevde jeg dagen! :D |
hehe og hva pleier du å hive på grillen? kan vi ha grill ribbe?
|
Sv: Ang 17 mai og andre anledninger
Ja, du kan hive på hva du vil. Men jeg hadde ikke kjøpt ferdig marinert, siden det kan være sukker i marinaden.
Grillribbe, koteletter, lavkarbopølser, kyllinglår/filet, osv. Du kan jo spise kjøtt av alle slag.... Oppskrifter finner du mange av her på forumet, under Oppskrifter ;) Der er også masse du kan bruke som tilbehør... Mitt tips er; les her inne, her finnes svar på det meste. Lykke til med 17. Mai og andre anledninger :D |
Tusen takk for svar =D
|
Det går jo også an å bake en kake som vi kan spise og ta med seg kake når en skal på besøk til andre. Så vet vi hva vi spiser også slipper vi å bli fristet av alle andre godsaker. I tillegg blir nok vertinnen glad for at du er så omtenksom at du kommer med kake ;) :cool:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22. |