![]() |
effektivt ned i vekt?!
hvis man spiser frokost,lusj,middag og kvelds og sykler og går hver dag.
(og spiser frukt og grønnsaker+ drikker masse vann.) går man effektivt ned i vekt da?:p :confused: jeg skal ned 20 kg før sommeren. trenger bare noen tips:p hihi:rolleyes: kanskje uten diett eller noe. tips hadde vært fint:) |
Sitat:
Men om du skal ned 20 kilo til sommeren, ville jeg startet med atkins induksjon... og tatt det derfra. |
Mente du "raskt" ned i vekt, kanskje? :)
|
jeg tenkte bare at kiloene raser ned(raskt):p . og cm .. hehe.. men kan prøve atkins da:):p
|
Har du satt deg inn i de forskjellige lavkarbo-filosofiene? Gjør det, og velg så en du vil følge i startet, og kjøp deg boka til filosofien! :)
|
jeg skal prøve atkins. skader jo ikke å prøve:) så får jeg nok bort de 20 kg til sommeren:p
|
Med mulighet for å virke som ei sur gammal kjærring så må jeg bare kort innom å si at det er kostomlegging som lønner seg i det lange løp. En kan ikke bruke Atkins som en kur for å gå ned noen kilo fram til sommeren :o
Starter du med "normalt" kosthold etter at du har gått ned de kiloene du vil - så skvetter du raskt tilbake til den vekta du hadde før du startet på Atkins. Kan liksom ikke få sagt det nok ganger jeg da :) |
Sitat:
|
det vet jeg.:) er ikke helt borte i natta:p
|
Toppers!
Lykke til!! ;) |
Sitat:
Les litt om begge. Om du syns Atkins er for hard er det mulig Lindberg passer bedre. Du går fortere ned på Atkins i begynnelsen, men det jevner seg ut over tid. Siste fase av Atkins er ganske lik Lindberg. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16. |