Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Eit forsiktig "hei" frå Vest (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33825)

LillePille 22-05-10 23:40

Eit forsiktig "hei" frå Vest

For 5 minuttar sidan bestillte eg startpakke og soyaprotein frå ketolyse.no. I fleire dagar har eg snik-lest her på forumet, og eg er supermotivert for å gå ned ca 20 kg frå min BMI på nøyaktig 30. Eg skal ta fatt på tirsdag saman med mannen min, og det håpar eg skal gjere ting lettare å gjennomføre.

Og så håpar eg de her inne ber over med litt nynorsk i forumet ;)

God pinsehelg!

Kula 23-05-10 09:28

Sv: Eit forsiktig "hei" frå Vest

Velkomen, og lykke til! Sidan du kommer med eit "forsiktig hei" gjettar eg på at du ikkje kjem frå Bergen? :)

-

Svadadama 23-05-10 09:30

Velkommen og lykke til! :D

StegforSteg 23-05-10 09:51

Velkommen :D

Nynorsk går bra, det er dialekt og sms språk som jeg får grøssninger av ;)

Borghild 23-05-10 10:35

Velkommen og lykke til begge to. :D

LillePille 23-05-10 10:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kula (Innlegg 880413)
Velkomen, og lykke til! Sidan du kommer med eit "forsiktig hei" gjettar eg på at du ikkje kjem frå Bergen? :)

-

haha, nei, absolutt ikkje Bergensar ;) Men langs Bergensbanen :)

m.f 23-05-10 11:58

Hei tilbake! Begynte i går selv. Har like mange kilo å ta av selv! Sprakk sist jeg begynte, men denne gangen skal jeg klare det! lykke til :)

65kgmamma=perfekt 23-05-10 12:30

Hei hei :) Jeg ville bare ønske deg lykke til og håper du vil trives med den nye livsstilen :)

Atir 23-05-10 14:07

Hei og velkommen!:)
Lykke til begge to!
Forsiktig hilsen en Bergenser

Festina lente 23-05-10 16:59

Forsiktig hei tilbake!
Har også nett begynt på ketolysekuren og dette er mitt første innlegg her, så det får bli et velkomen og lykke til til oss begge :-)

Har aldri skreve inn her før, så det skal bli spennande å sjå korleis det funkar. Vi får rote og leite som best vi kan innpå her i fellesskap!

Helsing Festina lente

LillePille 23-05-10 17:27

Lukke til, de andre ferskingar òg! :)

rik 23-05-10 17:52

Hei og veldig forsiktig hei fra Nord. Første innlegg, men må berette at jeg sluttet å røyke for 3 uker siden, fikk panikk om at jeg skulle passere 100kg. Har derfor testet Lavkarbo i en uke med gode råd fra min datter som har gått ned 20 kg. Har lest mye her. Er veldig spent. Har kjøpt boka til dr. Sofie Hexeberg "Frisk med lavkarbo". Vil ikke sprekke denne gang. Lykke til for oss alle.

Hette 23-05-10 21:43

Hei!
Du er nok ikkje den einaste med nynorsk her! Er sjølv frå Førde, og har surfa rundt her ei lita stund... :)
Lavkarbo funkar som berre det, og viss ein lurar på noke er det ikkje vanskeleg å få idear, tips og råd her inne på forumet!!

Masse lykke til!! :D

LillePille 23-05-10 23:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hette (Innlegg 880683)
Hei!
Du er nok ikkje den einaste med nynorsk her! Er sjølv frå Førde, og har surfa rundt her ei lita stund... :)
Lavkarbo funkar som berre det, og viss ein lurar på noke er det ikkje vanskeleg å få idear, tips og råd her inne på forumet!!

Masse lykke til!! :D

Eg er halvt Førdianar - hurra for Førde! :D

LillePille 25-05-10 17:31

Og DÅ er me igang! :D dag 1 har vore super, med egg, salat, og litt meir salat, topa med gode ting som olje, rømme, feta og tacokjøttdeig med heimelaga krydder og salsa. Mmmmmm!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.