![]() |
Jeg skal ha pause, trenger litt råd
Vi skal på Londonferie, og har ikke tenkt å etterleve ketolysekuren der borte.
Nu har vekta ikke rikka seg på masse uker, så.... Pga. Diabetes, har jeg ikke tenkt å gå av skaftet i karboverden heller. Spørsmål 1 Er det smart å øke proteininntaket/senke fettinntaket, alt anna likt? Spørsmål 2 Skal jeg etterhvert øke karboinntaket også? enker Slow Carb som erter/bønner. |
Sv: Jeg skal ha pause, trenger litt råd
Hei
Dine planer høres meget fornuftige ut, og måtehold er som du selv skriver også vktig. God tur Torkil :) |
Takker Mester Torkil.
Min bedre halvdel, skryter forresten hemningsløst av ketolysekuren. Hun ramler sakte men sikkert i vekt . Litt irriterende for meg da.... |
Men du som mann bør jo gå fortere/lettere ned enn henne?
Slik er det ofte for menn, har jeg lest. Ønsker dere gor tur! :D |
Liker forresten siste punktet i signarturen din :D
|
Skal få kortversjonen av mitt Jojjoprogram:
Fant Diabetes for snart 3år siden. La om til Fedon tvert. Gikk ned 5Kg første 14dager. Fortsatte å rase ned i vekt. PS mosjonerte minimum 25 minutter gange hver dag. Gikk ned 30 Kg på et drøyt halvår. Så kutta jeg røyken..... Sakte men sikkert oppover.... og oppover.... og oppover. i nesten 2 år. Så begynte vekta å stabilisere seg, med lett nedovertendens i jula. Treninga er hele tiden økt i intensitet og mengde. Så hoppa jeg på Ketolysekuren i mars, og har -12 Har stått bom stille i over en mnd. samtidig som fruen (på nordnorsk kjendt som Kjærringhælvete :) ) har ramla sakte men sikkert. Ho har også -12, men ho stoppe ikke, og hadde mindre å ta av. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10. |