Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Pepsi Max Is? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34298)

Benedictee 09-06-10 18:23

Pepsi Max Is?
 
Idag er det varmt og deilig. Gikk en tur i byen istad og omtrent hvert 2 menneske jeg passerte gaflet i seg is. Så, tenkte. Rimi har jo slike plastdingser man fyller med saft og kjører i fryseren for å lage is. Kan jeg ikke strengt tatt hive pepsi max oppi for å lage is? Nammename!

Pusemor 09-06-10 18:25

Sv: Pepsi Max Is?
 
Ta med deg en kald flaske pepsi max ute i solen.. :) Vi må jo få kose oss vi også..

Benedictee 09-06-10 18:27

Sv: Pepsi Max Is?
 
hehe, gjør selvsagt det. Men det er vel den følelsen av å spise is..vetikke :) hadde vært morsomt å prøve. pepsi max er alltid i glasset uansett varmegrader eller ikke!

Pusemor 09-06-10 18:38

Sv: Pepsi Max Is?
 
Her også men prøver å kutte det ned.. Det er ikke det beste å drikke når vi går på lavkarbo.. Det er vann,men noe må man ha i dette fine været når vi skal kose oss.. Jeg prøver å holde meg til helgen med å drikke pepsi max men i dag måtte jeg bare ha.. Jeg har også diabetes 2..

Elizabethcita 09-06-10 18:39

Sv: Pepsi Max Is?
 
Mamma brukte å gjøre det samme med cola da vi var små iallefall. Innbiller meg at hun rista ut kullsyren før hun frøys det ned. Men det var iallefall veldig godt! :)

Benedictee 09-06-10 18:56

Sv: Pepsi Max Is?
 
Noen sier man kan drikke pepsi max, andre sier man ikke bør..vet ikke hva jeg skal stole på. Er villig til å vurdere å droppe det hvis det ville vært naturlig å gå raskere ned..men..når jeg ikke kan spise is og sjokolade er pepsi max den "eneste gleden jeg har"..:P

Matgud 09-06-10 18:57

Sv: Pepsi Max Is?
 
Samme her....Pepsi max er en saver:)

Pusemor 09-06-10 19:59

Sv: Pepsi Max Is?
 
Vi må jo få ha noe å kose oss meg og pepsi max er jo så utroligt godt:) Men ¨når du kutter det ned fra 1-2 flasker dagen til 2-4 flakser i helgen så smaker det ikke så godt lengre.. Men jeg nyter det..

Cherry 09-06-10 21:07

Sv: Pepsi Max Is?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pusemor (Innlegg 888486)
Vi må jo få ha noe å kose oss meg og pepsi max er jo så utroligt godt:)

Må man kose seg med mat/drikke? Er det sånn at kos=mat?

Borghild 09-06-10 21:13

Sv: Pepsi Max Is?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cherry (Innlegg 888536)
Må man kose seg med mat/drikke? Er det sånn at kos=mat?

Ja, for mange er det nok det. Innrømmer gjerne at til helgen, eller lørdagskvelden, synes jeg det er riktig kos med noe ekstra godt. Det være seg mat eller drikke.
Ikke så unormalt det vil jeg tro.

Carisma 09-06-10 21:14

Sv: Pepsi Max Is?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Benedictee (Innlegg 888435)
pepsi max den "eneste gleden jeg har"..:P

Og der er du vel inne på noe viktig når det gjelder livsstilsomlegging... Man må finne andre ting å glede seg over enn mat og godteri... ;)

Pusemor 09-06-10 21:21

Sv: Pepsi Max Is?
 
Kan man ikke ha en glede med at man kan drikke pepsi max? Hva om man ikke har så mye annet da? Ingen må si at man ikke kan glede seg over mat/drikke? Det er jo hvilke mat/drikke man gleder seg over som gjelder..


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no