![]() |
Fotballspiller
Hei, jeg er en fotballspiller på 25 år som har trappet ned og spiller kun for gøy i 5 div, jeg gikk opp fra ca 70 --> 81 når jeg trappet ned og orker ikke stort på banen lenger :-)
Har lyst til å komme litt i form igjen, høyden er 180 ca og matchvekt for meg som i utgangspunktet egentlig er litt spe er rundt 68 kg. (muligens 70 nå, ettersom jeg har lagt på meg litt muskler av styrketreningsårsaker ;-)) Målet mitt er å kjøre fra 14.06 - 01.08, og håpet er at jeg skal gå fra 81 - 68 iløpet av denne perioden. Jeg kommer til å trene slik i denne perioden: 3 x økter fotball i uka. 2 x 1 times løpeøkter/Intervaller 3 x stykrøkter på bein/helkropp Totalt ca 8 økter i uka. Når det gjelder maten trenger jeg noen tips, ønsker å legge meg så lavt på karb som mulig da dette har fungert veldig bra for meg før. Mat: Frokost: 5 egg + ost + salat + 2 ss rapsolje + 4 kapseler selojle + 1 grønn te pille + 50 g proteinshake Lunsj: 200 g torsk + 200 g brokkoli mikset sammen i en blender. MM: 1 atkins bar Middag: Lik lunsj + 1 ss rapsolje Kvelds: 1 håndfull Nøtter + eggeoml. av 5 egg. Kommer til å ligge på mellom 2-3 L vann, Er det noe jeg bør tilføye kosten? Mer fett?? Håper på noen gode tips Mvh fotballspilleren. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45. |