![]() |
Ketolyse-treff!?
Er det noe som er aktuelt? Sånn, etterhvert når vi har blitt bedre kjent:P hehehe :D
Forresten, Mange trøndere eller Sørlendinger (Arendal) Her? |
Sv: Ketolyse Treff!??
Hva med en uke til syden for å feire alle våre nye freshe kropper:D
|
Ja loone, det hadde vært no du! Hvor ble du av på facert?
|
Bikkja begynte å jage katta til naboen, så det blei litt rabalder her:p
Du var ikke på mer når jeg kom tilbake. Hehe |
Sv: Ketolyse-treff!?
Vi pleier å ha lavkarbo-treff i Oslo flere ganger i året, alltid meget vellykket :D
|
Ja så det skal være den 25:) Er i Oslo selv da faktisk. Men kjenner jo ikke noen av dem som skal der:P
|
Sitat:
De fleste av oss kjente ikke noen første gangen vi dukket opp!!!:eek: Jeg meldte meg først på et treff jeg "glemte", men gikk på det neste. Maken til varm velkomst og masse hyggelige mennesker skal man faktisk lete lenge etter, tror jeg!:love::snill::hearts: Bare kom den 25. du. Lover at vi skal spise grillmat, ikke deg!:lol: |
Jeg er ikke i oslo før klokken 21.30. Så blir litt sent, og jeg skal bo hos ei venninne som henter meg på terminalen da. Men kanskje neste gang:D:D:D:D
|
Hadde vært artig å hatt litt lavkarbo-treff andre steder i verden etter kvart, faktisk :)
Ketolytikere i M&R foren eder! |
Treff er gøy, skjønt jeg har ikke vært på ketolyse/lavkarbotreff før. Noen i Nord - Trøndelag som vil treffes? For eksempel under Steinkjerfestivalen?
|
Går jo ann å møtes i de største byene :) Feks, Bergen, Kristiansand, Oslo, Trondheim, Stavanger....
Aner ikke jeg, kan jo alltids dra til Oslo,men er litt langt;) |
Nå vet jeg at dette er ketolyse-delen av forumet, men om dere skal ha treff er det jo dumt å bare begrense dere til de som går på Ketolyse, da ;). Bare en tanke! Forumet omfavner jo alle lavkarboretnnger, og the more the merrier :).
|
Alle er velkomne:D
|
Nord-Trønder her også (som bor i sørdelen av fylket)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det er litt morsomt, det å møte folk fra forum-verdenen. Selv tror jeg ikke jeg har mulighet til å komme. Er så mye farting for tida. Kan være min kjære syns det er nok etterhvert.
|
Sitat:
Tenk så mye det betyr for å holde motivasjonen oppe!:heia: Jeg har (takket være røykeslutt:() gått opp alt jeg gikk ned siden jeg ble medlem her, men hadde nok lagt på meg masse, mye mer om jeg ikke hadde hatt denne gjengen å forholde meg til! Både her inne og IRL!:love::klem::suss::hearts: |
åja, jeg røyker ikke fast. Det har jeg sluttet med, men MÅ ha røyk til alkoholer!:eek: Godt jeg drikker skjeldent:P
|
Sitat:
Tror jeg vet hvem du er forresten, Matgud :) |
Sitat:
:o hvem er du da? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31. |