![]() |
Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins
Jeg har fullført 14-dagers introduksjonsdietten i dag og har bare gått ned 2,5 kilo :( Jeg har ikke gått ned noe særlig rundt mage heller... Hva har jeg gjort galt?! Jeg har jo holdt meg til reglene...
|
Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins :(
2,5 kg på 14 dager er veldig bra. Men hvorfor virker det som om at så mange forventer mirakler! Kroppen bruker tid, og tid er bra, for da henger hodet og huden med også.
|
Sitat:
|
Jeg hadde jo sett for meg ihvertfall 7 kg, sånn at jeg kom fra ett titall til et annet titall. :D Men jeg har hatt dårlig med energi og har vært kjempeslapp og trøtt. Tror jeg må ha gjort noe galt ett eller annet sted.
|
Sitat:
Du har gått ned bra, så ikke sikkert du har gjort noe galt i det hele tatt. Og selv om du så for deg 7 kilo ned så er det ikke sikkert at kroppen er helt enig med deg der....;) |
Sitat:
|
7 kg på 14 dager -- det ville for de aller fleste vært et stort mirakel.
|
Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins
Du, 2,5 kg er veldig bra, og det betyr mest sannsynlig at du ikke hadde så mye vann i kroppen som de som går ned mer i starten har.
Om du er trøtt og slapp så kan det, som Dreamy sier, at du spiser for lite, men det kan også være at overgangen til ketose tar litt ekstra tid for deg, det er ganske vanlig å føle seg litt slapp og dårlig i starten, for noen går det over på noen dager, for andre kan det både ta to og tre uker før man kommer over kneika. Langt de fleste får faktisk mer energi på sikt :). |
Sitat:
|
Synes det er veldig bra resultat jeg:)
Hvis det er en trøst har jeg holdt på i ca 9 uker, og har bare gått ned 2 kg. Alle er vi forskjellige. Det kommer nok mer etterhvert skal du se. Kanskje har du oppdaget noen andre fordeler med lavkarbo? Det har i alle fall jeg... |
Sitat:
|
Tusen takk for svar og kommentarer! Dere er kjempeflinke til å løfte opp humøret ;) Syns 2.5 kg er bra, allikevel nå som dere kommer med positive tilbakemeldinger :)
Tusen takk :klem: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28. |