Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Trenger noen å gå ned i vekt sammen med (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35533)

aniaan 08-08-10 22:45

Trenger noen å gå ned i vekt sammen med

Hei!
Jeg er en jente på 21 år som trenger noen å gå ned i vekt sammen med. Klarte å gå ned 10kg i fjor men mistet motivasjonen å gikk opp igjen. :mad::mad::mad: Hadde vært fint med noen å gå ned sammen med som kan motivere hverandre. Feks å skrive til hverandre via mail, å gi oppdateringer om hvordan det går, med en veie dag i uken osv. Håper det er flere som trenger noen å gå ned i vekt sammen med.

Håper på svar :):)

brusevold86 08-08-10 22:46

Sv: Trenger noen å gå ned i vekt sammen med.

hei hei:) jeg er ganske ny på det området her, men har veldig lyst til å gå ned ca 5 kilo. om du kan litt fra før av hadde det vært fint med litt hjelp å noen å snakke med, så jeg er gjerne med. cathrine:)

Silje2011 10-08-10 21:24

Sv: Trenger noen å gå ned i vekt sammen med

Jeg kunne også tenkt meg å ha noen å sammenligne og konkurere litt mot? sånn får jeg motivasjon iallefall :-)

snartslank? 10-08-10 21:34

jeg også!
nå sitter jeg og leser meg opp på hvilken vei jeg skal gå! jeg hadde god effekt da jeg gikk på ketolyse for 3 år siden, men jeg orker virkelig ikke alt fettet! så har vel bestemt meg for at south beach er veien å gå for meg!

Silje2011 10-08-10 22:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av snartslank? (Innlegg 913862)
jeg også!
nå sitter jeg og leser meg opp på hvilken vei jeg skal gå! jeg hadde god effekt da jeg gikk på ketolyse for 3 år siden, men jeg orker virkelig ikke alt fettet! så har vel bestemt meg for at south beach er veien å gå for meg!

Vi får starte en sånn konkuranse tråd her der folk kan oppmuntre hverandre og konkurere :-)

AstridHN 13-09-10 21:53

Hei!!

Har dere begynt eller? Jeg begynner "et nytt og bedre liv" i morgen og denne gangen SKAL jeg klare det!! Så akkurat noen bilder av megselv, og herregud, det var motivasjonen jeg trengte! Det er bare snakk om 10 kilo-ish, men vi vet alle hvor vanskelig de er... så jeg er med hvis dere er??

Obrak 23-09-10 22:20

Jeg er gjerne med! :D Det er greit å ha noen å konkurrere litt imot ;) Jeg er langdistanseløper (nå tenker dere sikkert: hva i all verden gjør hun her?! Løpere er jo alltid bare skinn og bein!), og kunne gjerne tenke meg å ta av ca 2 kilo. Og ja, jeg er allerede slank, men for å forbedre presentasjonene mine innenfor løpingen, vil det ha stor betydning dersom jeg har 2 kg mindre å drasse på! :) Jeg holder på å sette opp et kostholdsprogram for de neste 4 ukene nå :) Hva er deres mål? Kan vi ikke snakkes over mail og oppdatere hverandre om hvordan det går etterhvert som dagene går? :D

Obrak 27-09-10 20:51

Er det noen som er begynt eller? Jeg begynte i dag! :D Første dagen har gått helt etter planen ;) Har spist det jeg planlagte: 150 gr frokostblanding m/melk, 2 grove knekkebrød + en pære, 0,4 L proteindrikk + en neve tørket frukt, eple, dagens middag (rester fra i går: raspeballer, saltkjøtt, kålerabistappe og fossakorv) og nå venter mitt siste lille kveldsmåltid: Litt cottge cheese med eplebiter, mandler og kanel. Snadder! :D Av trening har jeg hatt fartstrening på tredemøllen (10 min oppvarming, 15 min fartstrening, 5 min nedtrapping) og deretter 45 min styrketrening, i tillegg til en time tur i skogen med hunden :) I morgen skal jeg jobbe fra 07.30 - 20.00, så det blir lite tid til trening, men har to jobber og går mellom jobbene, og det blir 50 min rask gange ;)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.