![]() |
Tyggis, pastiller, munnskyllevann, hva er lov mot ånden?
Hei!
...og den er tilbake - den dårlige ånden. Hva var egentlig lov igjen? Vanlig tyggis? Store IFA (i pose)? Finnes det munnskyllevann/lovlige pastiller eller andre ting som kanhjelpe? :) jeg møter mye mennesker i jobben, og vil helst ha en normal og ikke sjenerende ånde... |
Sv: Tyggis, pastiller, munnskyllevann...hva er lov mot ånden?
slenger meg på denne siden jeg nesten er avhengig av halspastiller i perioder, blir så tørr i halsen at jeg ikke får sove og bare hoster... :(
|
Fribol, store ifa i pose.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
|
Sv: Tyggis, pastiller, munnskyllevann, hva er lov mot ånden?
Er altså vanlige extra strengt tatt ikke lov? Synes å huske jeg brukte en del av dem på sist ketose-kur, og kan ikke huske at det egentlig var noe problem. hva er det i extra-en som gjør den utyggelig for oss?
|
forresten - takk for gode svar! skal prøve den der fribol-en.
IFA har jo flere spesielle sideeffekter i store doser... men jeg mener at det er flere som er skeptiske til IFA også. stemmer ikke det, elelr er sukkeralkoholene/søtningsstoffet i den helt greit? |
Jeg bruker ice-drops, kjempeflott når man skal i møter, da er det ikke alltid like gøy med tyggis eller drops i munnen!
Har kun funnet de på Vita, til 10 kr, så pleier å hamstre med jevne mellomrom:p |
hva med SB-12, er det ok? jeg ser at det har sorbitol i seg, men en skyller jo bare munnen med det...?
oppdaget i dag at selv tannkremen min har sorbitol (??). |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05. |