![]() |
Hvilke "karbofeller" har du gått i?
Ja, nå lurer jeg rett og slett på om dere har lyst å dele deres erfaringer med "karbo-feller" :p
Og med feller mener jeg produkter og matvarer du har TRODD har vært "greit", men som viste seg i ettertid å være fy-fyyyyy-mat... :cool: Kjekt for oss ferskinger å være obs på eventuelle feller man fort kan gå i! :rolleyes: |
Sv: Hvilke "karbo-feller" har du gått i...??
Ikke akkurat sånn du mener, men se nøyeeee på Pepsi maxflaska du kjøper:p
|
Kruskakli - ett av merkene har mye høyere innhold karbohydrater enn det andre, må lese på pakka.
Imsdal med smak, husker ikke akkurat hvilken...er karber i de fleste variantene uten kullsyre med smak. Jeg er glad i King Oscar-tunfisk med sitron, ble litt lei meg da jeg observerte at det er noe sukker i den også. Og, tja, sjekk alltid innholdet i pølser, burgere og andre blandingskjøttprodukter. Inkludert leverpostei! Noen er helt greie, andre har mye karbohydrater. |
Jeg har gått i Fun Light-fella, for søthungeren er helt enorm! Må på fullstendig avvenning kjennes det ut som; og da jeg begynte med saften økte jeg også på med Cavalier sin sjokolade (Avførende) og merker jeg blir mindre og mindre streng med meg selv fordi viljestyrken begynner å svinne hen!
|
Sv: Hvilke "karbofeller" har du gått i?
Soltørka tomater ... De har masse karber, og høy vekt!
|
Sitat:
|
Sitat:
Det er feilmerking på den som har minst karber mener jeg å ha lest her inne. Er det ikke regal og møllerens du mener? |
Sitat:
|
Crabstiks er ikke ketolysemat!:eek::eek::eek:
Trodde de var laget av fisk, jeg, men med 25karber inneholder de jammen meg mye annet rart også!!!:p:o:p |
Sitat:
Du kan jo bruke krabbekjøtt på boks da...? Den er det bare 0,6 i... |
Sitat:
|
Heh he, kjenner igjen mange av tingene som folk har skrevet her ja :D
Spesielt Imsdal med smak, nøtter, bringebær, tomater og Natreen suketter med rødt lokk. Veit ikke hva søtningsstoffet var i de sukettene, men de ga meg en søthunger og magasug uttav ville helv... :p |
Sitat:
Er det mye karber i tomat også altså...? Også jeg som er sååååååå glad i tomat... :( |
HUFF!!! Jeg har gått i noen feller her ja!
Nei då blir det dyr kongekrabbe på meg eller den lokale krabbeselgeren fra nå av!! Tomat også???? Grrr..... |
Bare de Natreen-sukettene med rødt lokk ja. De består visstnok av et annet søtningsstoff enn de "vanlige blå". Kan bare ikke huske hvilket i farten.
Det med tomater er veldig individuelt altså, men tomaten var partystopper for MEG. Kanskje fordi tomater pr. def. er et bær, (altså at de har frøene sine i et gelefylt hulrom i midten) Jeg var alltid så sinnsykt var på karbene og tålte ingen slags bær om jeg skulle gå ned i vekt. :o |
Kjøttpålegg med sukker, fenalår med sukker og røkt skinke med sukker. Jeg hater sukker. :(
|
Kjøpte seibiff til middag i dag. Aner ikke hva jeg tenkte, er nok litt absentminded for tida. Løste det med å pirke av skorpa etter at de hadde stekt litt. Det skumle var at jeg ikke kom på at dette var uakseptabel mat før etter at jeg hadde startet å tilberede den! Men det kommer garantert ikke til å skje igjen! Ja, og så har jeg gått i imsdal-fella (tror det var imsdal i alle fall) og kjøpt vann med smak og MASSE karber. Man lærer etter hvert heldigvis. :)
|
Alle er sikkert klar over dette, men selv sliter jeg veldig med å slutte å spise Extra tyggegummi... - som altså har massevis av kunstig ekkelt søtningsstoff og hele 78 g kh pr. 100 g (tror jeg det var, den biten er revet bort på pakka jeg sitter med nå).
Prøver å trappe ned til ca 2-3 biter om dagen istedetfor et par pakker, da... |
Sitat:
Mener jeg da :) Selvfølgelig om det er en partystopper så.. men det er individuelt, virker ikke å reagere på disse jeg. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
I begynnelsen når jeg var i ketose hadde jeg dilla på kesam med Prozyme proteinpulver med sjokoladesmak. Dette fungerte helt fint og jeg gikk ned i vekt. Ble etterhvert litt lei og kutta det atomatisk ut. Noen måneder senere fikk jeg en ide om å smake det igjen. Denne gangen likte IKKE kroppen min dette. Den oppfattet det tydligvis som den karbobomba. Jeg svetta, var kvalm, lå og holdt meg fast i sofaen og var helt ødelagt.
Dette har vært min eneste fadese heldigvis :) |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09. |