![]() |
Kuttet cola og gikk ned 15 kg
http://www.dagbladet.no/2010/08/23/n...ning/13028599/
Det skriver Dagbladet i dag. Om Emily som sluttet å drikke 2 liter cola om dagen og gikk ned 15 kg. Men vent litt... Hva er det som står lenger ned i artikkelen? Sitat:
Flott jobbet Emily :heia: |
Sv: Kuttet cola og gikk ned 15 kg
Sitat:
|
Det er helt sikkert mulig å gå ned 15 kg ved å kutte ut daglig cola...
Jeg gikk OPP 10 kg på 6 måneder, når jeg gikk over til "vanlig" cola i stedenfor light varianten for snart 20 år siden. Unødvendig å si at jeg begynte med cola light igjen, og vekta forsvant igjen (den gangen, da..) |
Dagbladet tør ikke å si lavkarbo, for da vil de fått helsemyndighetene på nakken :p
|
Jeg har en venn som drakk 2-3 Liter cola hver dag. Hun veier ca det dobbelte av det hun burde...
Hun har ligget stabilt i vekt de siste 5 årene til tross for cola drikkingen og kostholdet (kanskje ikke det beste kostholdet men helt ok..). Nå som hun kuttet cola i sommer har hun gått opp 5 kg. Til tross for at hun ikke spiser annerledes. Eneste forskjellen er at hun drikker litt utvannet juice.. Burde ikke hun gått ned?? |
Juice inneholder sukker det også, i mange tilfeller mer enn cola.
|
Sitat:
(Ref de sosm slutter å røyke og skylder på at forbrenningen går ned av å kutte røyken derfor legger de på seg. De glemmer at de spsier smågodt hver dag for å dekke "putte ting i munnen"-behovet røyken før dekket....) |
hun sier hun ikke gjør det, nå skal jeg på besøk til henne i 3 dager så da kan jeg jo se ;)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23. |